عروس خانواده سلطنتی بریتانیا تشنه شهرت است!
مگان مارکل، همسر دوک ساسکس در تلاش است تا با کمک کله گنده‌های صنعت هالیوود به صفحه نمایش بازگردد!مگان مارکل آماده است تا بار دیگر در مقابل دوربین‌ها ظاهر شود. این خانم بازیگر سابق از تهیه کنندگان بزرگ هالیوود درخواست کمک کرده است.
ستاره سابق سریال کت و شواری‌ها به دنبال راهی جدید برای ورود به دنیای هالیوود است. این خانم 42 ساله پیشنهادات جدیدی برای همکاری نیز دارد.علیرغم اینکه این زوج برای پایان دادن به وظایف سلطنتی خود به حفظ حریم خصوصی اصرار داشتند، به نظر می‌رسد که مگان اکنون آماده است تا زندگی هالیوودی خود را بار دیگر آغاز کند.

پرنس هری به زودی مجموعه مستند خود را منتشر خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد مگان مشتاق است که کاری به دور از همسرش نیز داشته باشد.

عروس سلطنتی مشتاق بازگشت به هالیوود!

مگان تابستان را صرف برنامه ریزی برای بازگشت به صنعت فیلم و سریال کرده است. او در آخرین مراحل آماده‌سازی یک سرمایه‌گذاری جدید پول‌ساز است و احتمال بازگشتش به هالیوود به عنوان یک بازیگر بسیار زیاد است.

او همچنین آماده است تا حساب اینستاگرام خود را مجدداً راه اندازی کند تا زندگی خود را به شیوه خود به نمایش بگذارد.

در جدیدترین عکسش در اینستاگرام، مشخص بود که مگان حلقه نامزدی خود را به دست نداشت. – یک حلقه 156 هزار پوندی با دو الماس. الماس‌های این حلقه از یکی از دستبندهای پرنسس دایانا برداشته شده است.

در حالی که بلافاصله حدس و گمان هایی مبنی بر اینکه این حرکت به چه معنا است آغاز شد، مشخص شد که دلیل این کار بسیار ساده است.

یک کارشناس روابط احساسی درباره این موضوع گفت: «مگان مارکل همیشه سبک منحصر به فرد خود را داشته است. این امکان وجود دارد که تصمیم او برای تغییر یا حذف حلقه نامزدی منعکس کننده سلیقه یا تمایل او به چیزی متفاوت باشد. او معمولاً ظاهر خود را کاملاً ساده و کلاسیک نگه می‌دارد. برداشتن حلقه می‌تواند راهی برای بیان این ترجیح شخصی او برای ظاهری کمتر پر زرق و برق باشد.»

کدخبر: 929867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟