فیلم / رسوایی پوری بنایی توسط بهروز وثوقی ! / راز زن اول بهروز چه بود ؟!

بهروز وثوقی / بیوگرافی بهروز وثوقی / بهروز وثوقی بازیگر / عکس بهروز وثوقی / همسر بهروز وثوقی

بهروز وثوقی در مصاحبه ای در خصوص پوری بنایی صحبت می کند ، وی می گوید : خانم بنایی متاسفانه طوری در خصوص من صحبت می کنند که انگار پول ایشان را من خورده ام اما واقعا این طور نبوده است.

پوری بنایی سال ۱۳۵۵ دوران نامزدی کوتاهی با بهروز وثوقی داشت که بعد از جدایی هرگز ازدواج نکرد و در تمام این سال ها بدون داشتن فرزندی ، مجرد ماند.

بهروز وثوقی و پوری بنایی دو همکار و دوست صمیمی بودند که کم کم این دوستی به عشق و در نهایت به نامزدی این دو ختم شد.

پوری بنایی و بهروز وثوقی

مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه سر و کله فائقه آتشین (گوگوش) پیدا شد.

گوگوش در دوران نامزدی پوری و بهروز درگیر مسائل طلاق از همسرش محمود قربانی بود و حتی در این خصوص از بهروز هم کمک های زیادی گرفت.

در نهایت گوگوش رابطه خود را با پوری و بهروز وثوقی تنگاتنگ کرده و بالاخره دل بهروز را برد و بین پوری و بهروز جدایی انداخت و خود با بهروز ازدواج کرد که این زندگی به یکسال نرسیده به جدایی ختم شد.

 

زندگینامه بهروز وثوقی

بهروز وثوقی (Behrouz Vossoughi) بازیگر خوشنام سینما و تئاتر ایران در تاریخ 20 اسفند 1316 در شهر خوی واقع در استان آذربایجان غربی متولد شد. او قبل از انقلاب از طریق بازیگری به شهرت زیادی رسید و به جرات می توان گفت پس از فردین که بین مردم ایران بسیار محبوب بود نام بهروز وثوقی می درخشد. البته در شناسنامه نام بهروز وثوقی، خلیل است. او پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرد و به فعالیت بازیگری خود در آنجا ادامه داد. بهروز وثوقی در ایالت های مختلف آمریکا مانند سانفرانسیسکو و لس آنجلس زندگی کرده است.

وثوقی بهروز

زندگی شخصی بهروز وثوقی

شاید جالب باشد بدانید بهروز وثوقی در اداره بهداشت خرمدره زنجان کار می کرد که توهین او به یکی از بازرس های محلی موجب اخراج او شد. این بازیگر سوپراستار ایرانی مدتی با پوری بنایی از بازیگران سرشناس پیش از انقلاب رابطه عاطفی داشت که درنهایت از هم جدا شدند. بهروز وثوقی در عالم بازیگری شرایط خاصی را برای بستن قرارداد خود با کارگردان فیلم ها ذکر می کرد؛ به این شکل که اگر در آن فیلم نقش اول بود و در ابتدای فیلمنامه او نشان داده نمی شد در آن فیلم به ایفای نقش نمی پرداخت؛ البته این موضوع برای فیلمسازان یک امتیاز بود چراکه حضور نام  بهروز وثوقی به فروش اثر آنها کمک شایانی می کرد.

بهروز وثوقی

خانواده و اصالت بهروز وثوقی

نام مادر بهروز وثوقی پاپول جعفر زاده و نام پدرش محمود وثوقی است. خانواده او وقتی که بهروز وثوقی 6 ماهه بود برای ادامه زندگی عازم تهران شدند و در خیابان خرمشهر سکونت گزیدند. اوایل اقامت در تهران، زندگی سخت و دشواری داشتند. پدر بهروز وثوقی در بهداری کار می کرد. خانواده وثوقی اصالتا ترک هستند. بهروز وثوقی 2 خواهر کوچک به نام های گلدون و مهین داشت که یک سال اختلاف سنی داشتند. این 2 خواهر هنرمند سرشناس کشورمان پس از مهاجرت به تهران حصبه می گیرند و می میرند.

بهروز وثوقی 3 برادر به نام‌های فیروز، چنگیز و شهراد دارد که 2 برادرش به کار هنرپیشگی در ایران مشغولند. او 2 برادر دیگر به نام های بهزاد و فیروز هم دارد. البته بهروز وثوقی گویا رابطه خوبی با چند برادرش ندارد به گونه ای که در جایی خودش گفته است: برادرانم فیروز، چنگیز و شهراد برایم از برادر ناتنی هم بدتر بودند و با جعل سند، اموال من را صاحب شدند و حالا ادعای برادری دارند. اینها همگی از پشت به من خنجر زدند، متاسفم که از اسم من به عنوان برادر سوءاستفاده می کنند؛ من برادرانی واقعی به این اسامی ندارم.

برادران بهروز وثوقی

تحصیلات بهروز وثوقی

بهروز وثوقی با وجود استعداد و نبوغی که در هنر بازیگری دارد اما تحصیلاتش تا رده دیپلم بیشتر نیست. او دوبار در کنکور سراسری شرکت کرد که قبول نشد.

ازدواج و عکس همسر بهروز وثوقی

بهروز وثوقی دو بار ازدواج کرده است که یکی از آنها موفق نبود.

ازدواج اول با فائقه آتشین(گوگوش)

بهروز وثوقی در 39 سالگی و در سال 1354 با فائقه آتشین معروف به گوگوش که در چند فیلم همبازی بود ازدواج کرد که که در آن زمان بسیار خبرساز شد البته ازدواج آنها به دلایل ناشناخته ای دوام زیادی نداشت و به طلاق ختم شد.

بهروز وثوقی و گوگوش

ازدواج دوم با کتایون امجدی

بهروز وثوقی پس از مهاجرت به آمریکا در پنجمین سال حضورش در این کشور با خانمی به نام کتایون امجدی آشنا شد و سرانجام با او ازدواج کرد. آنها یک پسر و یک دختر به نام های ماهان و مهشید دارند.

همسردوم  بهروز وثوقی

دختر بهروز وثوقی

فرزندان بهروز وثوقی

اولین شغل بهروز وثوقی

بهروز وثوقی قبل از بازیگری در سینما کارمند اداره دارایی بوده و پس از آن برای تلویزیون و رادیو به کار گویندگی می پرداخت. او در سال 1337 در زمینه دوبله فعالیت داشت.

بهروز وثوقی فردین

ورود بهروز وثوقی به عرصه هنری

 

کدخبر: 930592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟