عکس پسر جوان ناصر هبدالهی با نامزد سن بالایش ! / همسرش جای مادرش است !

 ناصر عبداللهی / بیوگرافی ناصر عبداللهی / ناصر عبداللهی خواننده / عکس ناصر عبداللهی / همسر ناصر عبداللهی

نامی عبداللهی پسر زنده یاد ناصر عبداللهی می باشد که مانند پدرش در زمینه موسیقی فعالیتش را شروع کرده است.او عکس هایی از خودش و همسرش را منتشر کرده است.

ناصر عبدالهی

ناصر عبدالهی

بیوگرافی ناصر عبدالهی

ناصر عبداللهی متولد 10 دی 1349 در بندرعباس ، خواننده و نوازنده موسیقی پاپ بود.فارغ التحصیل لیسانس رشته بازرگانی از دانشگاه پیام نور می باشد که با نواختن پیانو شروع کرد.

در سال 1366 وقتی 17 ساله بود با بابک غفوری برادر فهیمه غفوری در یک گروه موسیقی آشنا و همین رفت و آمدها باعث علاقه ناصر به فهیمه شد.در نهایت این زوج در سال 1367 ازدواج کردند و حاصل آن سه فرزند بنام های نوید متولد سال 68 ، نازنین 71 و نامی 73 شد.

بیوگرافی نامی عبداللهی

نامی متولد ۱۳۷۳ در تهران بوده و از خواننده های پاپ است. او فرزند مرحوم ناصر عبداللهی از خواننده های نامدار کشورمان است. پدرش مرحوم ناصر عبدالهی در ۲۹ آذر ۱۳۸۵ در حالی که ۲۷ روز در کما بود در سن ۳۶ سالگی درگذشت.

نامی عبدالهی حاصل ازدواج اول مرحوم ناصر عبداللهی بود او دارای دو خواهر تنی به نامهای نوید و نازنین بوده که از خودش بزرگتر هستند و همچنین یک خواهر ناتنی به نام نینا دارد که حاصل ازدواج دوم پدرش با خانم فاطمه فهیمی است.

نامی عبداللهی همچون پدرش به کار موسیقی پرداخت آهنگ تو مال منی از مهمترین آهنگ های او به شمار می‌آید که مورد استقبال علاقمندان موسیقی قرار گرفت.

شباهت او با پدرش باعث شد که به شدت مورد توجه رسانه ها و مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد صدای او بسیار زیبا و رسا بوده و نشان داده که از پدرش این صدا را به ارث برده است.

کدخبر: 933478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟