جدید ترین عکس فرزند الهام چرخنده پرهیاهو شد ! + عکس و بیوگرافی متفاوت الهام چرخنده !

الهام چرخنده / عکس الهام چرخنده / عروسی الهام چرخنده / فیلم الهام چرخنده / بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 در کاشان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. الهام چرخنده دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری می باشد که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت و حالا مبلغ چادر است. الهام چرخنده بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه سال 1375 وقتی 18 ساله بود اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم عروسی مهتاب بدست آورد. الهام چرخنده در سال 1379 هم با مجموعه داروخانه پرماجرا وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با فیلم سینمایی شب یلدا در سال 1380 چهره اش شناخته تر شد.

الهام چرخنده

الهام چرخنده

الهام چرخنده

دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون در سال 1375 شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال 1392 رسماً اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است. لازم به ذکر است که این 2 بازیگر در همان سال در سریال “پروانه” که فروردین ماه 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند.

همسر روحانی الهام چرخنده

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده در کاشان در تاریخ  4 تیر 1357 متولد شده است. تحصیلات الهام چرخنده در رشته معماری البته به شکل نیمه تمام گذشته و او از ادامه تحصیل انصراف داد. پس از این ماجرا الهام چرخنده فعالیت های هنری اش را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان در پیش گرفت. باید بدانید الهام چرخنده بازیگری را به صورت جدی از تئاتر شروع کرد و در سال 1375 وقتی 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار مقابل دوربین حاضر شد. ترانه سرایی و خوانندگی نیز در کارنامه هنری الهام چرخنده دیده می شود. وی یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

الهام چرخنده بازیگری اش را برای نخستین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد. همچنین سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان نخستین کار تلویزیونی این بازیگر کشورمان است که در سال 1379 پخش شد.

کدخبر: 934885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟