الهام چرخنده /  از گوگوش تا سلام فرمانده ! + همه ازدواج های خانم بازیگر دگرگون شده ایرانی !

خوانندگی الهام چرخنده / بیوگرافی الهام چرخنده / همسر الهام چرخنده / تغییر نام الهام چرخنده / عکس الهام چرخنده

انصاف نیوز : الهام چرخنده بر این باور است که «با موقعیتی که در خارج از کشور» داشت می‌توانست در «بهترین سالن‌ها کنسرت برگزار کند» و «جای کسانی مثل گوگوش بنشیند».

خانم چرخنده که در سال‌های اخیر با تغییر پوشش خود به چادر خبرساز شده است زندگی پر فراز و نشیبی را در این سال‌ها تجربه کرده است؛ برخی بر این باورند که بخش بزرگی از حاشیه‌های او خودخواسته بوده و یا دست‌کم با استقبال او همراه می‌شد و اظهارنظرهایش باعث آغاز آنها بوده است.

وبسایت عصرایران در گزارشی که خرداد ۱۴۰۱ منتشر کرده است درباره‌ی الهام چرخنده و حاشیه‌هایش نوشت:

«الهام چرخنده متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان است. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری می باشد که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت و حالا کاملا رویکردی متفاوت دارد.

در سال ۱۳۷۹ با مجموعه داروخانه پرماجرا وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با فیلم سینمایی شب یلدا در سال ۱۳۸۰ چهره اش شناخته تر شد.

ازدواج اول

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.

الهام چرخنده

ازدواج دوم

الهام چرخنده برای بار دوم در سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ ساله بود با فرشید نوابی بازیگر ۱۹ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

خانم بازیگر سال ۱۳۸۰ به همراه همسرش اجرای یک شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای مهاجر (انگلستان) را برعهده گرفت. این زوج به مدت ۸ سال در خارج از کشور با شرایط آزاد مشغول کار بودند.

فیلمنامه و ترانه سرایی

در سال های حضور خود در عرصه برنامه سازی به فیلمنامه نویسی هم مشغول بود و در کنار آن با برخی خواننده ها در ترانه سرایی همکاری می کرد. ایشان خود نیز در بحبوحه زندگی در خارج از کشور یک آلبوم با صدای خود ضبط و منتشر کرد.

بازگشت الهام چرخنده و شهرت

در نهایت سال ۱۳۸۸ چرخنده و همسرش با ممنوعیت فعالیت شبکه مهاجر به ایران بازگشتند. ایشان چهار سال بعد در سال ۱۳۹۲ با سریال آوای باران در نقش زیور کنار چهره هایی چون مهران احمدی، سیاوش خیرابی و آزاده زارعی به شدت مشهور شد.

طلاق در سکوت

با وجود اینکه سال ۱۳۹۲ در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد.

ماجرای چرخش چرخنده

خانم بازیگر نوروز سال ۱۳۹۳ وقتی ۳۶ ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد. همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند و حالا می گوید تاکنون موفق شده هزاران نفر را چادری کند.

ماجرای توهین به مادران

ایشان در یکی از سخنرانی های خود در دانشگاه برای دانشجویان از حضور آنجلینا جولی در افغانستان صحبت می کرد که یکی از دانشجویان از او پرسید که شما آنجا بودید؟!

در این لحظه چرخنده با الفاظی ناپسند پاسخ داد: نه مامانت بوده!

او در دفاع از توهین خود به مادر دانشجو گفت : زدی ضربتی، ضربتی نوش کن … وی باز هم ادامه می دهد کسی که اینطور میگه باید اینطور پاسخ بشنود.

ازدواج سوم

الهام چرخنده

در شهریور ماه ۱۳۹۶ الهام چرخنده خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد. بعد از گذشت سه سال مشخص شد ایشان با یک روحانی بنام سید محمد درویشی ازدواج کرده و از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق می باشند.

افشاگری خواهران منصوریان

در سال ۹۷ خواهران ورزشکار منصوریان افشا کردند ۴ سال پیش خانم چرخنده با وعده پول آنها را چادری کرده اما بعدا به وعده هایش عمل نکرده است.

آنها اعلام کردند این مُبلغ چادر به آنها وعده اداره سالن ورزشی، خانه و ماشین داده اما در نهایت بخاطر عملی نشدن این وعده ها، چادر را کنار گذاشتند. خانم الهام چرخنده با تکذیب این ادعاها اعلام کرد این خواهران به خواسته خود چادری شدند.

می توانستم جای گوگوش بشینم

سال ها پیش موقعیتی که من داشتم و می‌ توانستم در بهترین سالن‌ های خارج از کشور کنسرت بگذارم و بروم جای کسانی چون گوگوش بنشینم را نپذیرفتم.

تقدیر از الهام چرخنده در مجلس

در سال ۱۳۹۳ کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از خانم چرخنده از وی بخاطر آنچه فعالیت های وی در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی عنوان شد تقدیر کردند.

سلام فرمانده

چند روز قبل هم ویدئویی از الهام چرخنده منتشر شد که در حال خواندن آهنگ سلام فرمانده است، که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت»

کدخبر: 936910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟