آخرین فیلم از خنده ها و آوازخوانی مونا مهرجویی با مادرش / دلتان می سوزد !

داریوش مهرجویی / قتل داریوش مهرجویی / همسر داریوش مهرجویی / داریوش مهرجویی کارگردان / عکس داریوش مهرجویی

ویدئو احساسی دختر داریوش مهرجویی از مادرش را ببینید. خبر شوکه کننده فوت داریوش مهرجویی و همسرش مردم را در بهت عمیق فرو برد.

داریوش مهرجویی که در ساعات ابتدایی روز 23 مهر 1402، در ویلای شخصی اش به قتل رسید، از ازدواج دومش با وحیده محمدی فر ، دختری به نام مونا داشت که همین دختر خبر قتل پدر و مادرش را به پلیس داد.

مونا مهرجویی به پلیس اعلام کرده است که پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

 دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

مونا مهرجویی پس از این فاجعه استوری ای در اینستاگرامش در واکنش به این حادثه منتشر کرده است.

داریوش مهرجویی

تصاویر جدید مونا مهرجویی

داریوش مهرجویی

 

داریوش مهرجویی

مریم مهرجویی

مریم مهرجویی

صفا مهرجویی

صفا مهرجویی

وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس، طراح لباس و دستیار کارگردان ایرانی بود که در 19 بهمن 1347 متولد شد. او دانش آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه تهران و همسر داریوش مهرجویی فیلم ساز شناخته شده سینما بود. او فعالیت در سینما را از سال 1375 و با بازی در فیلم سینمایی لیلا آغاز کرد.

داریوش مهرجویی

محمدی فر با نگارش اپیزود اول فیلم نامه داستان های جزیره نویسندگی را به شکلی جدی پی گرفت و با نگارش مشترک فیلم نامه مهمان مامان با مهرجویی و مرادی کرمانی به نامی آشنا در عرصه فیلم نامه نویسی مبدل شد.

داریوش مهرجویی

وحیده محمدی فر سابقه فعالیت در آثاری همچون لامینور، اشباح، چه خوبه که برگشتی، نارنجی پوش، سنتوری و آسمان محبوب من را در کارنامه هنری خود دارد.

کدخبر: 937330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟