فیلم حضور بهروز افخمی در خانه داریوش مهرجویی + گفت و گوی اختصاصی

بهروز افخمی کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی یکی از دوستان داریوش مهرجویی بود که جلوی در خانه ایشان حضور یافت. وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رکنا در خصوص علت حضور خود در این صحنه گفت : گفتند که قاتل را دستگیر کردند ، من امروز آمده ام تا تحقیقات خود را تکمیل کنم شاید در خصوص این ماجرا داستان بنویسم، خبر نداشتم که امروز قرار بود بازسازی صحنه اتفاق بیوفتند یا خیر ، حضورم بیشتر به این خاطر بود که راه خانه ایشان را یاد بگیرم که در داستانم از آن استفاده کنم.

بهروز افخمی در پاسخ به اینکه قصد دارد مستندی از قتل استاد مهرجویی بسازد گفت : فکر نمی کنم مستند بسازم تنها قصدم داستان نوشتن در خصوص ایشان است اما باز هم اگر بدانم فیلم هایی که گرفته شد توانایی مستند شدن را دارد ، شاید این تصمیم را هم بگیرم!

وی در خصوص دستگیری متهمان این پرونده گفت : مشخص بود متهمان به این زودی دستگیر می شوند و من حدس آن را می زدم ، در این جور جنایت ها معموما مدرک های زیادی به جا می ماند و کارآگاهان می توانند زودتر متهمان را شناسایی کنند.. بنده یکشنبه صبح متوجه این ماجرا شدم.

یک هفته پیش از ماجرای قتل از ماجرای تهدید استاد مهرجویی اطلاع داشتم و پست خانم محمدی فر را در خصوص تهدید خوانده بودم. حتی داریوش مهرجویی برای تهدید هایی که می شد قصد داشت خانه خود را به تهران منتقل کند. با ایشان به دلیل اختلاف سنی ای که داشتیم صمیمی نبودیم اما همدیگر را می شناختیم و با هم سلام و علیک داشتیم در همین راستا اطلاعات بنده از ماجرای قتل ایشان در همان حدی است که شما و دیگران اطلاع دارید.

کدخبر: 938360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟