خانم بازیگری که در اوج معروفیت ازدواج کرد/ شیلا خداداد: خیلی از موقعیت های کاری ام را از دست دادم اما...!

شیلا خداداد / بیوگرافی شیلا خداداد / همسر شیلا خداداد/ عکس شیلا خداداد/ شیلا خداداد بازیگر

شیلا خداداد بازیگر معروف و مشهور سینمای ایران است که با یک دکتر جراح زیبایی ازدواج کرده است. این بازیگر نوشت: خیلی از موقعیت های کاری ام را از دست دادم اما ناراحت نیستم چون خانواده ای تشکیل دادم که به آن ها افتخار می کنم.

شیلا خداداد

شیلا خداداد از بازیگرانی که در چند فیلم و سریال بازی کرده است فارغ‌التحصیل رشته‌ی شیمی محض از دانشگاه آزاد اسلامی است اما ترجیح داده که به جای فعالیت در آن رشته، بازیگری را ادامه دهد.

این بازیگر صداوسیما که پس از بازی در سریال «مسافری از هند» مشهور شده در سال‌های اخیر در آثاری همچون اخراجی‌ها۲، گلشیفته، هیولا و… بازی کرده است.

او با یک پزشک جراحی زیبایی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک پسر و دختر بوده است.

نخستین تجربه‌ی بازیگری خانم خداداد بازی در فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی بود‌.

او درباره‌ی انتخاب شدنش برای این نقش گفت: من در داروخانه بودم و آقای کیمیایی به من گفت که برای بازی در پروژه جدیدشان همکاری داشته باشم. قرار شد با خانه ما تماس بگیرند و اجازه من را از پدر و مادرم برای بازیگری کسب کنند و حالا ۱۷ سال است که من با اجازه خانواده‌ام بازیگر هستم.

پسر شیلا خداداد

شیلا خداداد

مادر زیبای شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در شهر تهران است. او تک فرزند است و خواهر و برادری ندارد. شیلا خداداد اصلیتی مهابادی دارد. پدر و مادر او در آمریکا ساکن هستند.شیلا خداداد با انتشار تصویری تولد مادر خود را تبریک گفت.

شیلا خداداد

 
کدخبر: 938544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟