واقعیت عکس یهویی  شهاب حسینی در بیمارستان / آشفتگی سوپر استار ایران !

شهاب حسینی / شهاب حسینی بازیگر / شهاب حسینی سینما / شهاب حسینی ازدواج / شهاب حسینی مهاجرت

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکاران خود در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. اولین فرزند او 8 سال بعد از ازدواج در سال 1382 به نام محمدامین متولد شد و در سال 1390 دومین پسر آنها به نام امیرعلی به دنیا آمد. از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ مکانی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی پاک کردند که به نوعی حکم تائید به شایعات درباره طلاق خود زدند.

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکسی می کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

همسر سابق شهاب حسینی

سوابق هنری شهاب حسینی

فعالیت رسمی شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در برنامه‌ای به نام «اکسیژن»، پا به تلویزیون نهاد.

حسینی شروع بازیگری در تلویزیون را از سال 1379 با سریال «پس از باران» آغاز کرد و فعالیت سینمایی خود را از سال 1380 با بازی در فیلم «رخساره» ساخته امیر قویدل آغاز نمود.

سریال «مدار صفر درجه»، ساخته حسین فتحی در سال 1385، آغاز اوج گیری شهاب حسینی در عرصه تلویزیون بود.

او همچنین به خاطر بازی در فیلم‌های «بچه‌های ابدی»، «شمعی در باد»، «محیا» و «دل شکسته» در سال ۱۳۸۶ مورد توجه جدی مخاطبان سینما قرار گرفت. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم «سوپر استار» به اوج محبوبیت رسید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.

از آن پس شهاب حسینی اگرچه در عرصه های مختلفی همچون اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی و حتی موسیقی نیز فعالیت داشت اما عمده کار او در عرصه بازیگری که علاقه اصلی او بود ادامه یافت و توانست در این زمینه به افتخارات متعددی همچون جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن در 2016 دست یابد.

کار موسیقی و شهاب حسینی

چند مدت پیش یک تک آهنگ زیبا منتشر شد که همه آن را متعلق به شهاب حسینی می دانستند و او را فعال در عرصه خوانندگی هم می دانستند که در این خصوص شهاب حسینی با انتشار مصاحبه ای گفت که تک آهنگ شهزاده رویا متعلق به ایشان نیست.

سابقه کارگردانی شهاب حسینی

آغاز فعالیت شهاب حسینی به عنوان کارگردان به سال ۱۳۹۲ بر  می گردد که کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط شروع کرد. موضوع این فیلم داستان مردی است که با ورودش به یک ساختمان جدید، حوادث تازه‌ای در زندگی برایش پیش می آید.

این بازیگر محبوب مجدد در سال ۱۳۹۴ فیلم کوتاه با عنوان بیا با من را با همکاری علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی کرد. آخرین کار کارگردانی شهاب حسینی فیلم مقیمان ناکجا است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی و کار تهیه کنندگی

در مورد کار تهیه کنندگی شهاب حسینی باید گفت که خورشید نیمه شب عنوان اولین فعالیت شهاب حسینی در عرصه تهیه‌کنندگی است که این کار به کارگردانی شبیر شیرازی در مهر ماه سال ۱۳۹۴ انجام گرفته است.

شهاب حسینی به این طریق فعالیت های هنری خود را ادامه داد و به موفقیت های بزرگی هم دست یافت. چنانچه او در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، موفق شد تا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

منبع :جایگاه 8

کدخبر: 939120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟