فیلم بیماری سختت افسر اسدی ! / خانم بازیگر را دعا کنید

افسر اسدی در یک ویدیوی جدید راجع به بیماریش توضیح داد. افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون است و دچار بیماری پارکینسون شده است. افسر اسدی همسر آقای اصغر همت بازیگر می باشد. در ادامه صحبت‌های افسر اسدی را می‌شنوید.

بیوگرافی افسر اسدی

افسر اسدی متولد ۲۶ دی ۱۳۳۶ در میانه، بازیگر است. دیپلم ادبی داشته و فارغ التحصیل لیساس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۵ می باشد، با تئاتر شروع کرد و حالا همسرش نیز بازیگر است. بصورت حرفه ای یکسال بعد از انقلاب اسلامی تئاتر را دوباره شروع کرد و در همین سال به دعوت مرحوم علی حاتمی وارد تیم بازیگران سریال هزار دستان شد. ساخت سریال ۸ سال به طول انجامید تا اینکه سال ۶۷ به نمایش درآمد.

شهرت

بازی زیبای او در نقش یک زن آذری در فیلم عبور از غبار در سال ۱۳۶۸ برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشنواره فیلم فجر به ارمغان آورد. اما شاید بازی او در فیلم روسری آبی در سال ۷۳ بیشتر در یادها مانده باشد.

افسر اسدی

ازدواج و نحوه آشنایی

خانم افسر اسدی با اصغر همت بازیگر و کارگردان ازدواج کرده است. این زوج در سال ۱۳۵۸ با نمایشنامه بنام براند در سالن اصلی تئاتر شهر در نقش مقابل یکدیگر بازی کردند که کم کم این رابطه به ازدواج ختم شد.

فرزندان

این زوج صاحب دو فرزند هستند، دخترشان غزل تا مقطع فوق لیسانس معماری تحصیل کرده و در آمریکا زندگی می کند و پسرشان هامون نیز دانش آموخته گرافیک است. فرزندانم به بازیگری علاقمندند و گله مند هستند که چرا ما مثل خیلی از همکاران شرایط را برای حضور آنها در عرصه بازیگری فراهم نکرده ایم.

افسر اسدی

کدخبر: 939272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟