فیلم پیشنهاد شنیع فرخ نژاد به  سحر قریشی نصفه شب ! / لای در بازه بیا اتاقم !

سحر قریشی با انتشار ویدئویی درباره حواشی سینما، مدعی درخواست‌های غیراخلاقی شبانه حمید فرخ نژاد به او در پشت صحنه فیلم دوباره با هم شد و از آنچه پس از عدم پذیرش ارتباط شبانه با این بازیگر بر روی گذشت، سخن به میان آورد.

سحر قریشی

صحبت های سحر قریشی درباره تتلو

سحر قریشی در ویدئوی جدید یوتیوبش ادعا کرده تتو‌های دست او اکثراً با سلیقه خودش زده نشده و در شرایط غیر انسانی زده شده است. کاربران فضای مجازی اظهارات سحر قریشی را به امیر تتلو نسبت دادند. سحر قریشی مدتی با امیر تتلو در رابطه بود و در آن برهه زمانی تتوهای زیادی روی دستان و صورتش زد. سحر قریشی چندی پیش اعلام کرد که به زودی به ایران بازخواهد گشت.

واکنش تتلو به صحبت های سحر قریشی

سحر قریشی  در ویدئویی اظهار کرد که تتو‌های دستش اکثراً با سلیقه او نبوده و در شرایط غیر انسانی زده شده است. امیر تتلو در واکنش به سخنان سحر قریشی گفت این بازیگر قبلا تتو داشت و من با هزینه بیشتر از سی هزار دلار تتوهای او را درست کردم.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده و ابتدا در آنجا با امیر تتلو در رابطه بود اما بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند. او در حال حاضر در دبی زندگی می کند و همچنان با حاشیه هایش در صدر اخبار است. او به تازگی ویدیویی عجیبی با یکی از فیلترهای اینستاگرام منتشر کرده است.

عکس منشوری سحر قریشی

سحر قریشی در اینستاگرام عکسی جدید از خودش منتشر کرده است که تتوی گردنش توجه طرفدارانش را جلب کرده است. این بازیگر پرحاشیه حدود یک سال ونیمی می شود که از ترکیه به دبی رفته است.

عکس سحر قریشی

تتوهای جدیدی سحر قریشی

سحر قریشی عکس جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد که تتو های دست ، صوت و گردنش را نشان می دهد ، مردم از دیدن چهره این خانم بازیگر با تتوهای عجیب غریب و شیطانی متعجب شدند و در عین حال در کامنت های مختلف از او در خواست کردند که به این کار پایان بدهد و سبک زندگی تتلو را دنبال نکند ، خانم بازیگر نیز در یکی از لایو های خود به این خواهش مردم پاسخ داد و گفت این تتو های نیمه کاره ام را که در ذهنم است تمام کنم دیگر به دنبال تتو کردن جدید نمی روم!

سحر قریشی

کدخبر: 940246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟