تصویری جنجالی از دختر پژمان بازغی و رونمایی از همسر جدیدش خانم بازیگر ترکیه ای!

پژمان بازغی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون است که این روزها با دخترش در اینستا سروصدای زیادی به پا کرده است.

پژمان بازغی

تصویر پژمان بازغی به همراه بازیگر معروف ترکیه ای

پژمان بازغی

نفس بازغی دختر خوش چهره پژمان بازغی است ، او تنها فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر است.نفس بازغی متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون 15 سال سن دارد ، نفس بازغی همچون پدرش  وارد دنیای بازیگری نشده و در حال درس خواندن است.

پژمان بازغی

پژمان بازغی با سریال اژانس دوستی دیده شد و بعد از بازی در چند کار به سینما رفت و بازی در فیلم سینمایی دوئل خیلی زود توانست او را به یکی از بازیگران مرد پرکار سینما تبدیل کند.

پژمان بازغی بعد از ازدواج با همسر تدوین گرش هم موفقیت های بازیگری خود را تکرار کرد و این زوج که در بدنه سینما با هم آشنا شده بودند موفق شدند در کنار یکدیگر بارها بر روی فرش های قرمز دیده شوند و در زمینه کاری هم همانند زندگی شخصی شان موفق عمل کنند. اما بعد از مدتی دچار مشکلاتی شدند و خبر جداییشان رسانه ای شد. حاصل این ازدواج تنها یک دختر زیبا و ارام به نام نفس است که این روزها به سن نوجوانی رسیده است و زندگی را بین پدر و مادرش در خانه های جداگانه آنها تجربه می کند. آقای بازیگر بسیار نگران روحیات دخترش است و همین موضع باعث شده است زمان زیادی را صرف دو نفره هایشان کند. عاشقانه پژمان بازغی و دخترش را  ببینید.

پژمان بازغی

پژمان بازغی و نفس در مراسم داریوش مهرجویی

پژمان بازغی امروز در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی با دخترش که بسیار بزرگ شده و کمتر کسی چهره او را می شناخت حضور پیدا کرد.

پژمان بازغی

تصاویری از نفس بازغی

پژمان بازغی
پژمان بازغی
 
 
 

 

 

کدخبر: 941600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟