"تیلور سویفت" خواننده محبوب آمریکایی بلاخره میلیاردر شد!

تیلور سویفت یک نقطه عطف دیگر را در حرفه در حال رشد خود شکست. این ستاره جوان به تازگی میلیاردر شده است و همچنان در حال پیشرفت است.

پس از موفقیت تور آمریکای این خانم خواننده به نام «Eras» ارزش خالص تیلور اکنون 1.1 میلیارد دلار است.

با این حال سرمایه تیلور سویفت هر روز بیشتر از قبل می‌شود. این تور هنوز به پایان نرسیده است و فیلم تیلور سویفت تازه در سینماها به نمایش درآمده است. این در حالی است که با بازنشر آلبوم 1989 خانم خواننده می‌تواند انتظار یک موفقیت بزرگ دیگر داشته باشد.

بر اساس تحلیل جدید بلومبرگ نیوز، دارایی خالص 1.1 میلیارد دلاری خانم خواننده به لطف موفقیت تور ایالات متحده او است. این نشریه گزارش داده است که دارایی خالص تیلور از آهنگ‌هایی که منتشر کرده است حدود 400 میلیون دلار است.

370 میلیون دلار فروش بلیط و کالاهای تبلیغاتی. ارزش فعلی پنج ملک شخصی این خواننده نیز 110 میلیون دلار تخمین زده شده است.

تیلور سویفت تنها از شبکه‌های اجتماعی اسپاتیفای و یوتوب 120 میلیون دلار درآمد دارد. حق امتیاز حاصل از فروش موسیقی او نیز حدود 80 میلیون دلار است.

هر حمایت، مشارکت و حرکت تجاری تیلور سویفت بخشی از یک برنامه پیچیده و دقیق است. کاری که کمتر ستاره‌ای در هالیوود موفق به انجام آن شده است.

طرفداران تیلور سویفت هنوز به سینماها می‌روند تا فیلم خانم خواننده از تور موفقش را برای بار چندم تماشا کنند. این فیلم در تاریخ 13 اکتبر در سینماهای بریتانیا، ایالات متحده و سراسر جهان اکران شد.

 

کدخبر: 942887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟