طلاق خانم بازیگر گیلدخت از شوهرش ! / سارا والیانی اعلام کرد + فیلم

سارا والیانی ، بازیگر سریال گیلدخت در مصاحبه ای درباره طلاقش صحبت کرد و گفت: از حواشی فضای مجازی به دور هستم و کاری به این فضا ندارم به فرزندم اجازه می‌دهم که بازیگری را تجربه کند.

بیوگرافی سارا والیانی و همسرش

سارا والیانی متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتر است. از تئاتر شروع کرد و با سینما اولین تجربه جلوی دوربین را بدست آورد و با تلویزیون به شهرت رسید و از اولین زندگی زناشویی خود صاحب یک فرزند پسر است.

از ژورنالیستی تا سینما

در سال های جوانی با ژورنالیستی کار خود را شروع کرد تا اینکه روی صحنه تئاتر درخشید و از سال ۹۴ با فیلم رگ خواب جلوی دوربین رفت. فیلم رگ خواب با حضور لیلا حاتمی و الهام کردا در جشنواره فجر درخشید و خانم والیانی با این اتفاق حضور درخشانی را با سینما تجربه کرد.

سارا والیانی

در قاب تلویزیون

با سریال افسانه هزارپایان سال ۱۳۹۶ به کارگردانی شهاب حسینی از شبکه پنج و نسیم کنار چهره هایی چون نسرین مقانلو و علی اوسیوند چهره اش شناخته تر شد.

شهرت

بیشتر شهرت خانم بازیگر در سال ۱۳۹۸ با سریال پنجاه قسمتی از سرنوشت شروع شد که نقش فروغ ، خواهر بابک را ایفا می کرد.

ازدواج اول و پسرش

سارا والیانی از ازدواج اول خود صاحب یک فرزند پسر بنام آبتین شد اما این زندگی در نهایت سال ۱۳۹۴ به بن بست رسید و از هم جدا شدند.

ازدواج دوم

خانم بازیگری برای دومین بار آذر ماه سال ۹۶ با آقای محسن میرزاخانی (کارگردان و نویسنده) ازدواج کرد و حالا در تئاتر نیز کنار هم گاهی بازی می کنند.

سارا والیانی

کدخبر: 943749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟