این بازیگران ایرانی «ممنوع‌التبلیغ» هستند ! + اسامی و عکس ها با علت

این بازیگران ممنوعالتبلیغ شدند.

فاطمه معتمدآریا؛ عامه‌پسند

بازیگران ممنوع التبلیغ

معتمدآریا این روز‌ها فیلم سینمایی «عامه‌پسند» را در ترکیب اکران سینما‌ها دارد. فیلمی به کارگردانی سهیل بیرقی که محصول سال ۹۸ است و طی ۴ سال گذشته برای ورود به چرخه اکران در هزارتوی ممیزی متوقف مانده بود. فیلم هرچند سرانجام از این هزارتو عبور کرد، اما  امکان استفاده از تصویربازیگرانش در مواد تبلیغی را نداشت.

فاطمه معتمدآریا که فیلم توقیفی «صد سال به این سال‌ها» را در کارنامه دارد و فیلم «روزی روزگاری آبادان»‌ش هم هنوز به اکران عمومی نرسیده است، احتمالا دیگر امکان حضور رسمی در فیلم‌های سینمای ایران را ندارد، چه اینکه همین چند ماه پیش، تازه‌ترین فیلمی که او ایفاگر نقش اصلی‌اش بود، در همان مرحله تصویربرداری توقیف شد!

باران کوثری؛ عامه‌پسند/ گیجگاه

بازیگران ممنوع التبلیغ

وضعیت باران کوثری در فضای ایران روز‌های سینمای ایران وضعیت عجیب و غریبی است. بازیگری که به‌صورت همزمان دو فیلم در حال اکران در سینما‌ها و یک سریال در حال پخش در پلتفرم خانگی دارد، اما تصویرش در مواد تبلیغی این آثار نباید درج شود.

حمید فرخ‌نژاد ؛ زنبور کارگر/ پدر گواردیولا

بازیگران ممنوع التبلیغ

این یکی وضعیت واضح‌تری نسبت به بازیگران دیگر دارد. حمید فرخ‌نژاد سال گذشته و در میانه اعتراضات مردمی، ناگهان دست به تصمیمی عجیب زد و با خروج از کشور، ردای اپوزسیون برتن کرد! ردایی که با هیچ منطقی به قدوقواره این بازیگر هم‌خوان نبود و در کمتر از یک سال هم نتایج این بدقوارگی به‌طور کامل عیان شده است.

هنگامه قاضیانی ؛ پدر گواردیولا/ آمستردام

بازیگران ممنوع التبلیغ

سریال «پدر گواردیولا» را سعید نعمت‌الله کارگردانی کرده است و وضعیت استقبال از آن در شبکه خانگی به‌وضوح نشان می‌دهد که حتی حضور تیمی از بازیگران چهره هم نمی‌تواند تضمین‌کننده توفیق یک سریال خانگی باشد! در کنار حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی هم از بازیگران این سریال است که گویی از انتشار تصویرش در مواد تبلیغی ممانعت به عمل آمده است.

چراغ خاموش‌ها؛ از محسن تنابنده تا فرشته حسینی

غیر از اسامی‌ای که در این گزارش به آن‌ها اشاره شد، در طول اکران فیلم‌ها و سریال‌های دیگری هم عوامل آثار ادعا‌هایی را درباره ممنوعیت تبلیغ بازیگران خود مطرح کردند که البته در عمل چندان چالش عیانی را برای این آثار رقم نزد.

عجیب‌ترین مورد مربوط به فیلم «دسته دختران» محصول سازمان سینمایی سوره بود که در هفته‌های اولیه اکرانش از سوی برخی عواملش این ادعا مطرح شد که پوستر‌های مربوط به فرشته حسینی در این فیلم، امکان توزیع ندارند و این بازیگر ممنوع‌التبلیغ شده است. این ادعا خیلی زود در سایه حواشی مربوط به حضور صدف عسگری، دیگر بازیگر این فیلم در جشنواره فیلم کن، محو شد!

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» هم دیگر فیلمی بود که عواملش مدعی شدند اجازه انتشار پوستر‌های آن با تصویر تنها بازیگر اصلی‌اش یعنی محسن تنابننده صادرنشده است! این ادعا البته از آن جایی عجیب بود که دیگر فیلم تنابنده یعنی «سه کام حبس» بدون کوچک‌ترین مشکلی در مواد تبلیغی در حال اکران عمومی بود.

منبع: فرارو

کدخبر: 946749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟