این دختر زیبا همسرم نیست ! / جواب دندان شکن امیر محمد زند !

امیرمحمد زند که اکنون 44 سال سن دارد، در اوایل دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود توانست هنرش را به اثبات برساند. او نخستین بار در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری حضور پیدا کرد و به شهرت هم رسید.

امیرمحمد زند در واکنش به برخی شایعات که هر چند وقت یکبار درباره‌ی او در رسانه‌های زرد در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«یعنی بعد از گذشت بیش از بیست سال هنوز بعضی ها فکر میکنن من آدم کشتم و راست راست راه میرم؟!آدم نمیدونه بخنده ،یا گریه کنه یا چه کار کنه واقعا خواستم یه بار برای همیشه این مطلب و در پیج شخصیم پست کنم و متن مصاحبه ام را بذارم ،آقا به خدا من نه قاتل هستم و نه ازدواج کردم (عکسم با مادر و خواهرم را گذاشتند) نوشتن همسر امیر محمد زند

چرا برای آدمی که سالها حاشیه نداشته هی میخوان حاشیه بسازن نمیدونم»

این بازیگر صداوسیما در توضیح بیشتر این شایعه نوشته است:

«من سال ۷۶ تا ۷۷ به سربازی رفتم. در سربازی‌ام هم اتفاق‌های عجیب و غریبی افتاد که مثل فیلم بود؛ البته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند. همان‌طور که گفتم دوران سربازی‌ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد. در آن دوران اتفاقی افتاد و یکی از هم‌خدمتی‌های من خودش را کشت و من شدم متهم به آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای سریال به دنیا بگویید بایستد. این سریال زندگی واقعی من بود. هم‌خدمتی من با اسلحه بنده خودکشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم، ولی بعد از چند وقت فهمیدند که او خودکشی کرده و من تبرئه»

امیرمحمد زند

کدخبر: 948072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟