چرا رقص و شادی مردماهی فروش رشت جنجالی شد؟ / شوک در بازار ماهی فروشان

به گزارش انصاف نیوز، صادق بوقی فروشنده ماهی در بازار رشت در خصوص خبر بازداشت مغازه دارانی که در فیل او در حال پایکوبی بودند گفت:هیچ‌کس دستگیر نشده است اما چند مغازه را بسته‌اند.

او در پاسخ به این سوال که چرا چنین برخوردی صورت گرفته است گفت: شما خبرنگارید و باید بهتر از من بدانید دلیل این اتفاق ها چیست؟!چرا از من سوال می پرسید؟

این کاسب بازار ماهی‌فروشان رشت ادامه داد: وقتی خیلی ها برای گریه‌کردن پول می‌دهند و خرج می‌کنند، باید برای خندیدن هم هزینه بدهیم.

چند روز پیش ویدئویی از رقص و شادی فردی در بازار ماهی فروشان رشت در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد که در میان‌دار این ویدئوها فردی مشهور به صادق بوقی معروف شد که از فروشندگان بازار ماهی رشت بود.

صادق بوقی

اما به فاصله چند روز پس از انتشار عمومی خبر شادی در رشت خبرهای مختلفی درباره برخورد با پیرمرد شاد معرکه و بستن شبکه‌های اجتماعی فعال در رشت که ویدئوهایی با این مضمون را بازنشر کرده بودند، منتشر شد.

بر پایه یکی از این گزارش‌ها، بالغ بر ۱۲ صفحه از کانال‌هایی که فضای اجتماعی استان گیلان و شهر رشت را پوشش می‌داده‌اند، به دلیل انتشار ویدئوی صادق بوقی بسته شده‌اند.

گزارش دیگری هم از بسته‌شدن صفحه اینستاگرام صادق بوقی حکایت دارد.

کدخبر: 953261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟