فیلم / لحظه‌ی عجیبی که دو مار پیتون در نزدیکی یک گلف‌باز روی زمین با هم می‌جنگند

آیا این باز خیلی شجاع است یا خیلی متمرکز؟ در حالی که دو مار پیتون نر برای جفت‌گیری با مار ماده‌ای در نزدیکی او در حال مبارزه بودند، این گلف‌ باز به نحو شگفت‌آوری بازی خود را ادامه داد و بر خلاف مارها که به هم می پیچیدند، این بازیکن اصرار داشت که از جای خود تکان نخورد.

این دو مار حتی در طول نبرد با یکدیگر متوقف نشدند تا به بازیکن حمله کنند، درحالی‌که او بی‌خیالانه مشغول گلف بازی بود. حضور مارها کوچکترین مزاحمتی برای این مرد ایجاد نکرد در حالی که با آرامش توپ خود را برداشت و وقت زیادی را صرف ضربه زدن کرد. حتی هنگامی که مارها در حال نبرد مستقیماً رو به او بودند و به نظر می‌رسید قصد حمله به او را دارند، او چند ضربه آزمایشی زد و سپس توپ را از زمین بیرون فرستاد.

1-58_11zon

این برای بسیاری از طرفداران ورزش تعجب‌آور نخواهد بود که بشنوند این صحنه‌های عجیب در استرالیا رخ داده است. مارهای پیتون یک چهارم تمام مارهای استرالیا را تشکیل می‌دهند. اگرچه حمله‌ی این مارها خفه‌کننده است نه سمی و معمولاً برای انسان‌ها تهدیدآمیز نیستند، اما دیدن آنها در حال مبارزه نزدیک به یک انسان می‌تواند بسیار ترسناک باشد.

این ویدیو در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه گردید. برخی شجاعت بازیکن گلف را ستایش کردند در حالی که دیگران نگران جان او بودند و احساس می‌کردند که او بسیار بی‌پروا و بی‌فکر عمل کرده است.

2-52_11zon

با این حال، بینندگان آنلاین همانقدر که از دیدن گلف‌بازی که با وجود چنین موجودات خطرناکی که تنها چند متر آن طرف‌تر به هم می‌پیچند، با آرامش بازی می‌کند، شوکه شدند، این موقعیت را خنده دار یافتند.

کاربری نوشت: «یک روز عادی در استرالیا؟»

در عین حال، یکی از طرفداران رفتار بی تفاوت دو مار را تحسین کرد، نه بازیکن گلف را. او نوشت: «مارها گفتند: اگر می‌خواین می‌تونین نگاه کنین».

در مجموع، این ویدیو نمایشی جالب از حیات وحش استرالیا است که توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است.

منبع: روزیاتو

کدخبر: 956659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟