جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه از نگاه مردم /  مورد علاقه ایرانی ها کیست؟

به همین منظور وب سایت گریت تاپ تن فهرستی از خوشتیپ‌ترین بازیگران مرد ترکیه را منتشر کرده که در این مطلب معرفی می‌شوند.

10- چاغلار ارطغر

چاغلار ارطغل 35 ساله بازیگری معروف و نام آشنا است که به عنوان یکی از بهترین بازیگرهای درام ترکی شناخته می‌شود. این بازیگر با بازی در فیلم کوه 2 در سال 2016 به شهرت جهانی دست پیدا کرد. از جمله جوایز این بازیگر می‌توان به جایزه 2021 پروانه طلایی بهترین بازیگر مرد به خاطر بازی در مجموعه تلوزیونی تشکیلات اشاره کرد.

9- انور تونا

انور تونا بازیگر 38 ساله ترکیه، بازیگری را در سال 2011 و با فیلم حیات دوام ادیور آغاز کرد. این بازیگر که نوازنده گیتار و پیانو هم بوده و دو قطعه موسیقی نیز منتشر کرده است. از جمله فیلم‌های تلوزیونی این بازیگر می‌توان به سریال محکوم، دکتر معجزه گر و سیب ممنوعه اشاره کرد.

8- برک آتان

این بازیگر ترکیه‌ای با 31 سال سن توانسته است به عنوان بهترین مدل ترکیه و یکی از بهترین مدل‌های جهان در سال 2012 انتخاب شود. برک آتان بعد از اینکه به عنوان مدل برتر سال شناخته شد در سال بعد یعنی 2013 وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم‌هایی مانند دختران آفتاب و کوه دل به ایفای نقش پرداخت.

7- آلپ ناوروز

آلپ ناوروز بازیگر 33 ساله ترکیه است که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند عشق حرف حالیش نمیشه و دستم را رها نکن بازی کرده است.

6- انگین آلتان دوزیاتان

این بازیگر ترکیه‌ای با 44 سال سن به عنوان ششمین بازیگر جذاب در ترکیه شناخته می‌شود. این بازیگر در سال 2001 در سریال تلوزیونی روحسار بازی کرد و در سال 2016 به عنوان بهترین بازیگر مرد سال معرفی شد.

5- چاغاتای اولوسوی

چاغاتای اولوسوی بازیگر 32 ساله ترکیه‌ای در اولین سریال ترکی نتفیلیکس به عنوان نقش اصلی حضور داشت و در فیلم‌های معروف مختلفی مانند فریحا، جذر و مد و نفوذی ایفای نقش کرده است. این بازیگر و خواننده جوایز بسیار متعددی دریافت کرده که بیشتر آن‌ها بعنوان بهترین بازیگر مرد بوده‌اند.

4- کیوانچ تاتلیتوغ

این بازیگر 39 ساله ترکیه‌ای به عنوان بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در عشق ممنوع و کوزی گونی یکی از محبوب‌ترین بازیگرهای مرد در ترکیه به حساب می‌آید. این بازیگر در فیلم‌های متعددی مانند رویای پروانه، تصادف، خانواده و ایزل ایفای نقش کرده است.

3-بوراک اوزچیویت

بازیگر نام آشنای بوراک اوزچیویت با 38 سال سن به عنوان سومین بازیگر جذاب ترکیه، در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و در سال 2005 به عنوان دومین مدل برتر جهان برگزیده شد. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند چکاوک، عشق سیاه، رازهای کوچک و حریم سلطان بازی کرده است.

2-بوراک دنیز

این بازیگر و مدل اهل ترکیه در فیلم‌های متعددی مانند عشق حرف حالیش نمیشه، جذر و مد، شاهماران و شخص دیگری به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر دو سال پیاپی به عنوان نامزد جایزه پروانه طلایی انتخاب شده و برای فیلم حکایت ما نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر درام بود.

1-جان یامان

و در نهایت جذاب‌ترین بازیگر مرد جان یامان 33 ساله است که به عنوان بازیگر، مدل و وکیل شناخته می‌شود. او در سال 2019 به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شده و به عنوان بهترین بازیگر کمدی و رمانتیک سال در فیلم پرنده سحرخیز جایزه پروانه طلایی را ازآن خود کرده است.

کدخبر: 958817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا جمشیدی
آیا این خبر مفید بود؟