لباس حسرت برانگیز جنیفر لوپز  /  عروس دریایی شد ! + عکس ها

بن افلک و جنیفر لوپز می توانند یک کلاس را در سبک زوج روی فرش قرمز برگزار کنند. این زوج به فرش قرمز گلدن گلوب 2024 ورود کردند، و در حالی که فیلم افلک نامزد بهترین فیلم موزیکال یا کمدی است، لباس لوپز قبلاً نمایش را ربود.

جنیفر لوپز با لباس عروس دریایی صورتی همراه با شنل همسان با آستین های گل برجسته خیره کننده به نظر می رسید. او این ظاهر را با جواهرات خیره کننده ترکیب کرد. او همچنین گلم خود را با آرایش صورتی هماهنگ به نمایش گذاشت.

بن افلک به نوبه خود، مثل همیشه با لباس تاکسیدو کلاسیک خوش تیپ بود و به بانوی خود اجازه می داد در مرکز صحنه قرار گیرد.

در مصاحبه ای با مارک مالکین از Variety روی فرش گلدن گلوب، لوپز در مورد موزیک ویدیوی آتی با تم عروسی برای تک آهنگ جدیدش “Can’t Get Enough” صحبت کرد.

او از آهنگ آلبوم آینده‌اش This Is Me به اشتراک گذاشت: فکر می‌ کنم ممکن است برخی از مردم را شگفت‌ زده کند. این قطعاً نوعی متا داستان در مورد سفری است که برای بازگشت از دلشکستگی به عشق طول می‌ کشد.

لوپز به حمایت از مردش افتخار می کرد. افلک کارگردانی و بازی در ایر را برعهده داشت، که داستان شراکت تعیین کننده تاریخ بین مایکل جردن تازه کار و بخش بسکتبال نایک را روایت می کند که منجر به ایجاد برند ایر جردن شد. مت دیمون نیز در این فیلم ایفای نقش می کند و برای بازی در نقش سانی واکارو، مدیر اجرایی ورزشی در فیلم، نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر مرد در یک موزیکال یا کمدی شده است.

افلک و لوپز اخیراً مشغول خاموش کردن فرش های قرمز با سبک خود بودند. در مراسم Elle’s Women در هالیوود در ماه دسامبر، لوپز که مفتخر به دریافت جایزه آیکون شده بود، با استایل جذاب و شگفت انگیزی در این مراسم حضور یافتند.

کدخبر: 962546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟