اولین عکس از  زن و بچه های  محمد اصفهانی خواننده سریال مستوران  + بیوگرافی و حواشی

محمد اصفهانی متولد ۱۴ تیر ۱۳۴۵ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۷۶ با رتبه ۱۷۶ است، وی اصالتا اصفهانی است و نام واقعی اش محمد مهدی واعظی می باشد، در حال حاضر خواننده ارکستر ملی است . پدرش محمدعلی واعظی اهل اصفهان و استاندار این شهر بودند و مادرشان متولد تهران هستند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با مطلب بیوگرافی و عکس های خانوادگی جدید محمد اصفهانی همراه باشید.

محمد اصفهانی

بیوگرافی کامل محمد اصفهانی

محمدمهدی واعظی معروف به محمد اصفهانی متولد 14 تیر 1345 در تهران ، پزشک ، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی است. فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1376 با رتبه 176 است ، او از خانواده ای اصالتا اصفهانی در تهران متولد شد.

محمد اصفهانی

پدرش محمدعلی واعظی اهل اصفهان و استاندار این شهر بودند و مادرشان متولد تهران هستند ، محمد اصفهانی از نوادگان وحید دستگردی شاعر معروف ، تک فرزند خانواده می باشد ، جالب است بدانید دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت دولت محمود احمدی نژاد دختر خاله وی می باشد. وی درباره اسم خانوادگی خود گفته است: فامیلی پدربزرگم واعظ اصفهانی بود ، پدرم از فامیلی واعظی استفاده می کرد و من دوباره بخش اصفهانی را به عنوان نام خانوادگی استفاده کردم.

پدرم سال 59 از دنیا رفتند و مادرم ستادی برای کمک رسانی به جبهه را در مطب پدرم راه انداخته بودند و نمی توانستیم آنجا را اجاره بدهیم. من هم دنبال کسب درآمد بودم و نویسنده رادیو شدم. آن موقع فقط قرآن می خواندم. پیکانی هم داشتم که هر موقع وقت می شد با آن مسافرکشی می کردم و پول خردهای حاصل را به بقال محل می دادم که به من اسکانس بدهم.

محمد اصفهانی

محمد اصفهانی تحصیلات ابتدایی را در دبستان علوی به پایان برد و در مسابقات قرآن قبل از انقلاب در رده نوجوانان مقام کسب کرد. به خاطر کسب مقام در مسابقات قرآن قرار شد به کویت اعزام شود که این سفر به خاطر مخالفت مادر لغو شد.

محمد اصفهانی از اوان کودکی قرائت قرآن کریم را به سه روایت نزد اساتید وقت آموخته و از شیوه های مختلف این فن به ویژه شیوه استاد مصطفی اسماعیل بهره مند شده است

محمد اصفهانی

اولین کار حرفه ای با تلویزیون

او در سال 1373 به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد که از شبکه 1 پخش شد.

تیتراژ سریال ولایت عشق

از لحاظ خواندن کار برای حضرت امام رضا (ع) ، باید بگویم زمانی که لایت عشق را خواندم ، رفتار مردم با من متفاوت و احترام و محبت شان دوچندان شد.

اطلاعاتی زیادی از خانواده ای محمد اصفهانی در دست نیست ولی او متاهل می باشد و یک پسر و دو دختر دارد که جدیدترین عکس خانوادگی وی در روز تولدش در سال ۱۳۹۶ در زیر منتشر شده است.

کدخبر: 963529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟