عکس ابراز محبت همسر بهنوش بختیاری به خانم بازیگر

واکنش جالب بهنوش بختیاری به ابراز محبت همسرش

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی مختلفی مانند خانه به دوش، شب های برره، جایزه بزرگ و... به شهرت رسیده است، در فضای مجازی پیامی از همسرش را منتشر کرد و واکنش جالبی به ابراز محبت همسرش نشان داد که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.

بهنوش بختیاری از سلبریتی های کشورمان که زندگی خصوصیش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است، به پیام محبت آمیز همسرش واکنش طنز نشان داد و نوشت:

بعد از عمری همسرمام یه چیزی در واتساپ برای ما فرستاد...

مرسی عزیزم، میدونم تا دو ماه استراحت لازمی برای این پیام

بهنوش بختیاری

ابراز علاقه عجیب و متفاوت همسر بهنوش بختیاری 

ازدواج بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین

لازم به ذکر است که این خانم بازیگر سالهاست که متاهل بوده و در زمان بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آرین که جزو نویسندگان بود، آشنا و این آشنایی در تیرماه سال 1386 با محمدرضا آرین به ازدواج ختم شد. تا بحال عکسی از همسر این بازیگر در صفحه شخصی اش منتشر نشده و همین امر باعث کنجکاوی طرفدارانش و انتشار شایعاتی درباره زندگی خصوصی او شده است. این زوج فرزندی ندارند.

مختصر بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران است که در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی چون هرماس، گورکن،شانس، نارگیل، موچین، گنج مظفر، بی صدا حلزون، دارا و ندار، استیگمات، عید امسال، محله گل و بلبل، خانه به دوش، شب های برره، جایزه بزرگ و... نقش آفرینی نموده است.

کدخبر: 967911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟