تصویر بازیگر مدیر کل را ببینید شوکه شدید می‌شوید

مدیر کل (یومیات مدیر عام) نام مجموعه تلویزیونی محصول کشور سوریه در سال ۱۹۹۵ در ژانر کمدی و اجتماعی است با بازی بازیگران معروف سینمای سوریه به یکی از جذابترین و پربیننده ترین سال های تلویزیونی تبدیل شد. این سریال در ۲۶ قسمت تولید شده و قرار ست از ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ از شبکه تماشا جایگزین سریال عزالدین قسام شود تا بینندگان با تماشای آن لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری کنند.

مدیر کل

 خلاصه داستان و بازیگران و اسامی و بیوگرافی بازیگران

سریال طنز مدیرکل در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی حسام شربتجی است. این سریال محصول سال ۱۹۹۵ می باشد. نگارش فیلم‌نامه این مجموعه تلویزیونی از زیاد الریس، مونتاژ آن با خالد دهنی و کارگردانی آن نیز با هشام شربتجی است و در آن بازیگران معروف و شناخته شده سوری چون: ایمن زیدان، خالد تاجا، سعدالدین بقدونس، نادین الخوری، بسام لطفی، ایمن رضا، اندریه سکاف و … به ایفای نقش پرداختند

مدیر کل

این سریال برای اولین بار در در اول اکتبر ۱۹۹۵ در تلویزیون سوریه پخش شد. مدیر کل تاکنون چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیون ایران پخش شده است و یکی از سریال های محبوب و پرطرفدار در ایران می باشد.

در سال ۱۳۷۵ این مجموعه تلویزیونی از سوی «امور دوبلاژ شبکهٔ ۲» در ۲۶ قسمت جهت انجام دوبله و صداگذاری به یکی از مدیران دوبلاژ (محمود قنبری) سپرده شد و در نوروز ۱۳۸۲ به روی آنتن شبکهٔ ۲ رفت.

 

کدخبر: 973939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟