فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا و جذابیت همسر + عکس خانوادگی و بیوگرافی

فرهاد اصلانی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در شهر بیجار است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود. با معرفی فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

وی در سال ۱۳۷۰ در دوره‌ی دو ساله‌ی کارگردانی و بازیگری در زمینه‌ی تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌ التحصیل شد. بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌ زمان با تحصیل و همچنین بازی در نمایش‌ های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌ اعتماد تجربه کرد. نقش آفرینی او در سریال های مختارنامه و هیولا مورد تحسین قرار گرفته است.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا سابقه بازی در آثاری همچون خط باریک قرمز، زندگی خصوصی، سیزده ۵۹، ساخت ایران، مردی بدون سایه، جن زیبا، هیولا، متری شیش و نیم، ماه جبین و کلمبوس را در کارنامه هنری خود دارد.

فرهاد اصلانی

 

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا متاهل می باشد و با مژده دانش پژوه ازدواج کرده است، این زوج صاحب یک دختر بنام هانا می باشند.

مژده دانش پژوه متولد سال ۱۳۴۹ نقاش ، کاریکاتوریست و مجسمه ساز است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و مدرک تحصیلی وی کارشناسی چاپ از دانشگاه الزهرا است.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی

کدخبر: 976941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟