عکس سانسور لازم مادر و خواهر علی صادقی  + بیوگرافی ، ازدواج  و حواشی  عجیب !

علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم کامپیوتر می باشد که زبان بدن و نوع بازیگری اش در عرصه طنز او را متمایز از دیگران کرد و از عشاق بازی پلی استیشن می باشد. 

بازیگری از ۱۰ سالگی

سال ۱۳۷۰ در ۱۱ سالگی بطور اتفاقی در مدرسه ، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم «آفتاب عالم تاب» انتخاب شد و پس از تست جلوی دوربین رفت. سال ۱۳۷۵ با سریال «بهترین تابستان» من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال «پشت کنکوری ها» در سال ۸۱ با فیلم «روایت سه گانه» وارد سینما شد.

علی صادقی

شهرت

علی صادقی در سال ۸۲ با سریل «کوچه اقاقیا» رضا عطاران دیده شد. یکسال بعد سال ۸۳ با سریال «خانه به دوش» رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با سریال «متهم گریخت» در خاطرات مردم حک شد.

خانواده

در مرکز آموزشی و درمانی «طرفه » تهران بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد، پدرش تراشکار و مادرش خانه دار است و یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خود دارد.

علی صادقی

عاشق سفر

برای من سفر کردن همیشه لذت بخش است به همین خاطر هر زمان فرصی ایجاد می شود برای رفتن به سفر استفاده می کنم. داخلی یا خارجی بودن سفر اهمیت چندانی ندارد اما در ایران به شیراز و کیش علاقه دارم.

ازدواج

علی صادقی تا الان بصورت رسمی از ازدواج خود صحبت نکرده است، مدتی شایعه بود با خاله شادونه (ملیکا زارعی) ازدواج کرده و بچه هم دارد که صحت نداشتند.

علاقه به موسیقی

از قدیم به گیتار برقی علاقه داشتم و موزیک الکترونیکی بدون کلام می ساختم و از وقتی کم کار شدم با یکی از دوستانم آهنگ کردیم و به وزارت ارشاد بردیم. اما می گویند چون نوازنده ندارید مجوز کنسرت نمی دهند.

از فوتبال تا زندگی در استرالیا

اصلا به بازی فوتبال و دیدن آن علاقه ای ندارم، ایده آل زندگی ام داشتن مزرعه در استرالیا همراه با نگهداری از گاو است. خوبی اخلاقم اینه که هرگز دروغ نمی گویم و بدی رفتار هم اینه که خیلی رک هستم.

رژیم غذایی و بدنسازی

خیلی اهل توجه به غذایی که می خورم نیستم مگر در این حد که تازه باشد و مسموم نشوم ، اسکی ، اتومبیلرانی و شنا را خیلی دوست دارم اما بدنسازی جذابیتی برایم ندارد.

تیپ و ظاهر

منکر این نمی شوم که تنوع در لباس پوشیدن را دوست ندارم یک جورایی خیلی لباس باز هستم و سبک خودم را دارم. اهل مد روز نیستم اما به یکسری مسائل مثل رنگ ها اهمیت می دهم و اگر بدون کلاه باشم انگاری چیزی کم دارم یا گم کرده ام.

شغل دوم

صادقی در کنار بازیگری فروشگاه فروش کامپیوتر و دو سوپر مارکت نیز دارد اما خود در اداره مستقیم آنها نقش ندارد و برایش کار می کنند. زیاد کتاب نمی خوانم ، بازی با ایکس باکس و پلی استیشن جای خود را دارد تا دلتان بخواهد فیلم می بینم هر سبکی را هم دوست دارم اما اکشن و کمدی بیشتر بابا میلم است.

موسیقی و رضا صادقی

موسیقی عشق من است، می گویم عشق چون اگر ههمه روزم را با موسیقی پر کنم بازهم خسته نمی شوم به همین خاطر می خواهم در آینده جدی تر دنبالش کنم. موسیقی مورد علاقم الکترونیک است و گهگاهی هم در خانه قطعاتی برای دل خودم می سازم که اگر شرایطش پیش بیاد یک آلبوم بی کلام روانه بازار می کنم.

شیطونی کودکی

قدیما برقا طولانی مدت می رفت با پسر عموم می رفتیم ، تو زنگ ها چوب کبریت فرو می کردیم و میشکوندیم که راحت نتونند در بیارند. بعد می نشستیم وقتی برق می آمد یه محله قشنگ فستیوال بود ، همه زندگی هم بود (باخنده) بالاخره جوانی خود را با کارهای دم دستی انجام می دادیم.

کدخبر: 978249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟