فیلم و عکس خودنمایی لیلا بلوکات با استایل های جذاب و عشق هایش! +بیوگرافی و خصوصی ها

لیلا بلوکات را نمی توان بازیگر درجه یک سینما و تلویزیون شناخت اگر چه او از هنرمندان توانمند است اما هرگز فرصت حضور در پروژه ای که بتواند توانایی هایش را به رخ بکشد نداشته است و سعی کرده است بیشتر در سریال های عام پسند حضور داشته باشد

خلاصه فعالیت های لیلا در این سال ها به نقشی که برای بالا کشیدن اموال سروش همسر یاسمن لحظه گرگ و میش داشت و بازی در سریال از سرنوشت باز می گردد و دو کار سینمایی با نقش های فرعی در ۵ سال گذشته داشته است. او بیشتر تمرکزش را بر روی سفر و همچنین موسسه مهرش گذاشته است. و گهگداری نقشی را در تلویزیون قبول می کند. با این حال خانم بلوکات از بازیگران شناخته شده و سابقه دار هستند که البته در فضای مجازی فعالیت بسیار زیادی دارد و در آخرین پستش از حیوان خانگی اش رونمایی کرده است.

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از بازیگران ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است که در تاریخ 4 آذر 1361 در تهران متولد شد.

زندگی شخصی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است. او به خانواده اش بسیار وابسته است و همیشه با عشق و افتخار از آنها یاد می کند. لیلا بلوکات خانواده اش را بهترین و باارزش ترین هدیه های زندگی خود می داند.

پدر لیلا بلوکات

خواهر و برادر لیلا بلوکات

این بازیگر کشورمان 2 خواهر به نام های نوشا و میترا و همچنین یک برادر دارد.

خواهر و برادران لیلا بلوکات

تحصیلات لیلا بلوکات

تحصیلات لیلا بلوکات کارشناسی رشته طراحی فرش از دانشگاه آزاد تهران است. اولویت لیلا بلوکات در تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که از شانس بد او ظرفیت ها پر شده بود. درنتیجه او را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا در آنجا به تحصیل ادامه دهد. در آن مدرسه هم تنها رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و لیلا بلوکات مجبور شد برای ورود به رشته هنری ثبت نام کند. درنهایت به دانشگاه راه یافت.

عکس لیلا بلوکات

ازدواج لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از هنرمندان مجرد کشورمان است که تاکنون ازدواج نکرده است. او با این همه علاقه به خانواده، به داشتن خانواده و تشکیل زندگی مشترک قطعا فکر می کند اما ازدواج اولویت امروز زندگی اش نیست؛ هرچند به این موضوع هم معتقد است که ازدواج از موضوعاتی نیست که بتوان برنامه ریزی خاصی برایش کرد و گاهی شرایطش که پیش بیاید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

رشته های ورزشی موردعلاقه لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاوه بر بازیگری به ورزش نیز بسیار اهمیت می دهد. او از کودکی علاقه وافری به والیبال داشت، به طوری که در بزرگسالی به عضویت تیم والیبال هنرمندان در آمد. شروع ورزش والیبال او با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در 4 ، 3 تیم دیگر هم به میدان رفته است. همچنین لیلا بلوکات در رشته سوارکاری به طور حرفه ای فعالیت دارد. علاوه بر این ورزش ها او گاهی با دوستانش به پیست اسکی هم می رود.

کدخبر: 980450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟