از توبه تتلو تا چهارشنبه‌سوری پیشرو

| اخبار موسیقی این دو سه روز از تتلو شروع می‌شود، به رضا پیشرو در مسکو و پوری در کازان می‌رسد و در آخر ختم می‌شود به بنیامین بهادری و نجم‌الدین شریعتی در  استودیو جام جم تهران.

* بازپرس تتلو به روزنامه جام جم گفته است: «او در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده. همین هم باعث شده با پای خودش به ایران برگردد. حتی توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. می‌گفت دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.»

*اتفاقا رضا پیشرو در کنسرت چهارشنبه سوری خود در مسکو روی استیج از تتلو نام برده و گفته بود «ایشالا آزادی داش امیر». خیلی وقت است که رپرها کنسرت‌های خود را در روسیه برگزار می‌کنند. این بار ولی انگار جمعیت تماشاچی‌ها در کنسرت پیشرو از همه کنسرت‌های قبل بیشتر بود. اخیرا پیشرو در یک مصاحبه به بخش‌هایی از زندگی کاری و غیر کاری خود اشاره کرده بود.

یک بخش از آن که درباره گیاه‌خوار بودنش حرف می‌زند بیشتر از همه قسمت‌ها دیده شده. در این مصاحبه می‌گوید که شما همه مرده‌خوار هستید ولی وقتی گیاه خوار بشوید چاکراهایتان باز می‌شود.او می‌گوید: «من دیگه کاملاً گیاهخوار هستم و کسی که گوشت‌خوار باشه نمی‌تونه حتی نزدیکم بشه.» هم زمان با او پوری در کازان کنسرت داشت. آنهایی که سردار آزمون را دنبال می‌کنند می‌دانند که او مدتی در باشگاه روبین کازان بازی می‌کرد. اتفاقا سهراب ام جی و علی اردوان هم قرار است بیست و نهم اسفند در همین شهر اجرا داشته باشند.

*یک ویدئو از گروه لس‌آنجلسی 25بند در اینستاگرام اخیرا منتشر شده که بخش‌‌هایی از آن این هفته سوژه شبکه‌های اجتماعی بود. این زوج مشهدی درباره نحوه آشنایی و ازدواج با هم روایت می‌کنند ولی نکته اصلی نحوه صدا کردن همدیگر است. اسم مرد، عادل است که همسرش او را ای‌دل صدا می‌زند و اسم زن تهمینه است که آقای شوهر به او تامین می‌گوید.

دیروز یک ویدئو از فردوسی‌پور وایرال شد که سرش را به صندلی تکیه داده و خیره به روزبه بمانی حسابی با آن ترانه عاشقانه حس گرفته. یک نفر این ویدئو را درست کرده  و روی  آن نوشته بود: «من هم آقای فردوسی‌پور. من هم». بعد از این یکی از خبرنگاران همین ویدئو را استوری کرده و برای او نوشته بود: «واقعا فکر می‌کنید عادل حس گرفته؟ نه بابا داره با خودش فکر می‌کنه سیستم رو  چهار، چهار، دو بچینه یا سه، پنج، دو».

 

*از روز سه‌شنبه که اولین روز ماه رمضان بوده سریالی با بازی حمید صفت در تلویزیون پخش شده. سه‌شنبه در همین اولین قسمت از «هفت سر اژدها» حمید صفت خطاب  به بازیگر دیگری می‌گوید: «یه آب پرتقال به من بده من یه آشنای خوب توی قوه قضائیه دارم. سه سوت برات کل مهریه‌ت رو از حلقومش می‌کشم بیرون.» اگر یادتان باشد حمید صفت دو بار به دلیل قتل ناپدری خود به زندان افتاد. او گفته بود که ناپدری‌اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را کتک می‌زد. ابتدا دادگاه حکم قصاص او را صادر کرد اما حکم بعد نقض و در نهایت با وثیقه یک میلیارد تومانی آزاد شد.

*در یکی از همین برنامه‌هایی که اخیرا کامران نجف زاده در تلویزیون مجری‌گری می‌کند، سید نجم‌الدین شریعتی، مجری برنامه‌های تلویزیونی دینی و مذهبی، دعوت شده بود. نجف‌زاده از او درباره موسیقی مورد علاقه‌اش سوال می‌کند و نجم‌الدین می‌گوید:«من بیشتر موسیقی سنتی گوش می‌کنم. از بچگی، یعنی در ده سالگی با نوای استاد شجریان با عالم موسیقی آشنا شدم.

همین حین تصنیف جان جهان شجریان پخش شد. از سال 1388 به بعد تاکنون آثار شجریان در تلویزیون پخش نشده و همین باعث تعجب کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. عزت‌الله ضرغامی، رئیس وقت سازمان صدا و سیما اخیرا گفته بود که «مرحوم شجریان طی نامه‌ای محترمانه از من خواست که آثارشان از رسانه پخش نشود. من هم عین درخواست ایشان را ابلاغ کردم و تا آخر به آن وفادار ماندم.»

کدخبر: 980487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟