عکس زیبایی حیرت انگیز دختر جوان  مایکل جکسون  ! + عکس همه فرزندانش

 پرنس، پاریس و بیگی «بلنکت» جکسون برای تجدید خاطره پدر مرحومشان گرد هم آمدند. این سه خواهر و برادر بعد از سال ها در یک رویداد شرکت کردند. طرفداران این اسطوره موسیقی حیرت زده هستند از دیدن فرزندان او که به شدت تغییر کرده‌اند. البته طبیعی هم است، همه بچه‌ها بزرگ می‌شوند!

فرزندان مایکل جکسون ، پاریس، پرینس و بیگی، گردشی به یاد ماندنی در لندن داشتند. در یک غروب چهارشنبه، آنها در تئاتر پرنس ادوارد دیده شدند تا از نمایشی لذت ببرند که زندگی خارق العاده پدرشان را به تصویر می‌کشد، نمایش MJ: The Musical!

دو برادر، پرنس و بیگی، کت و شلوارهای مشکی کلاسیک را برای این مراسم انتخاب کرده بودند. پرنس کت و شلوار خود را با یک پیراهن قرمز و کراوات ترکیب کرده بود، در حالی که بیگی با بازکردن دکمه‌های بالای پیراهنش ظاهری غیر رسمی‌تر داشت. پاریس بین دو برادرش با لباسی که به زیبایی از روی شانه هایش افتاده بود، می درخشید.

لباس خیره کننده پاریس جکسون از جدیدترین مجموعه Giambattista Valli است. چنانچه در تصویر بالا می‌بینید، این پیراهن دارای آستین‌ها و پاپیون‌های شیک و ظریفی بود که زیبایی خاصی به لباس داده بود. صندل های قرمز وکیف کلاچ طلایی او کاملا مکمل لباسش بود. البته کیف با رنگ طلایی موهای او هم ست شده بود.

مایکل جکسون

مایکل جکسون

مایکل جکسون

مایکل جکسون

کدخبر: 986393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟