فیلم /  اسم این دختر را روی خیابان فرشته گذاشتند / خواهرش مریم حسودی کرد ! + عکس عروسی فرشته

لوکیشن خیابان فرشته تهران به صورتی می باشد که شما می توانید به راحتی به آن جا تردد کنید و از سوی دیگر دسترسی این خیابان بسیار بالا می باشد، دسترسی بالا و موقعیت مکانی این محله به صورتی است که قیمت خانه در الهیه تهران در دسته محله های گران قیمت به شمار آید.

خیابان فرشته در تهران از معروف ترین محله های الهیه است؛ این خیابان در موازات بزرگراه مدرس قرار داشته و با گذر از این بزرگراه، به راحتی می توانید خانه های لوکس و برج های فرشته مانند برج های دوقلوی تهران را مشاهده کنید.

شاید این سوال ها برای شما پیش می آید که خیابان فرشته تهران کجاست؟ فرشته منطقه چند تهران است؟ فرشته خیابان بسیار معروفی است که در منطقه 1 تهران واقع شده و از سوی دیگر خیابان فرشته تهران یکی از خیابان هایی می باشد که در دسته خیابان های گران قیمت در تهران قرارگرفته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد مشهورد در این ناحیه زندگی می کنند.

تاریخچه خیابان فرشته تهران

قبل از اینکه در مورد گذشته محله فرشته بگوییم، بهتر است درمورد زمان حال آن صحبت کنیم؛ لذا با توجه به اینکه یه مسائلی هست که بصورت عقده تو گلوی برخی مسئولین شهرداری و شورای شهر تهران گیر کرده؛ سبب شد تا نام خیابان فرشته را به نام شهید فیاضی تغییر دهند.

در گذشته، فرشته از سه باغ سرسبز و بزرگ تشکیل شده بود که تمام باغ های فرشته اکنون به باغ سفارت روسیه، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه معروف هستند. در کنار این موارد املاک فرشته از خانه های ویلایی دیگر نیز تشکیل شده بود.

پس از طرح های تفصیلی جدید تهران و به دلیل آب و هوای مناسب فرشته، ساخت و ساز ساختمان های چند 10 طبقه در این خیابان رونق یافت، و خانه‌های ویلایی جای خود را به پاساژهای معروف، مراکز خرید بزرگ و باغ برج های فرشته تهران دادند.

محل ویدئو فرشته

دلیل نامگذاری خیابان فرشته

دلیل نامگذاری خیابان فرشته به زمان قاجار بر می گردد، این خیابان و منطقه 1 تهران در دوران قاجار بیشتر نامگذاری شده است و از آن پس بود که این خیابان ها در دسته خیابان های گران قیمت در تهران قرار گرفت.

خیابان فرشته تهران در دسته خیابان هایی قرار دارد که تردد بسیار بالایی داشته است، همچنین این خیابان از خیابان هایی می‌باشد که در محله الهیه واقع شده است. لوکیشن خیابان فرشته تهران به صورتی می باشد که شما می توانید به راحتی به آن جا تردد کنید و از سوی دیگر دسترسی این خیابان بسیار بالا می باشد، دسترسی بالا و موقعیت مکانی این محله به صورتی است که قیمت خانه در الهیه تهران در دسته محله های گران قیمت به شمار آید.

نقشه محله فرشته تهران

فرشته کجای تهران است؟ خیابان فرشته در کدام منطقه تهران واقع شده است؟ در ادامه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی های محله فرشته (فیاضی) پرداخته ایم:

  • از شمال به الهیه
  • از جنوب به بزرگراه مدرس و خیابان جردن
  • از غرب به خیابان ولیعصر
  • از شرق به سه راهی فرشته، خیابان های شریفی منش و مهدیه

محله فرشته از جمله محله هایی در تهران است که دسترسی بسیار خوبی داشته و به همین جهت، محله فرشته تهران از جمله محله هایی است که میتواند گزینه بسیار عالی برای سکونت در تهران باشد، اگر تمایل به مشاهده فایل های خانه های خیابان فرشته دارید املاک آکس همراه شماست. در ادامه به بهترین دسترسی های محله فرشته تهران پرداخته ایم.

محل نقشه فرشته

دسترسی‌های خیابان فرشته

موقعیت جغرافیایی محله خیابان فرشته تهران (خیابان فیاضی) طوری است که، دسترسی به آن، نسبت به دیگر محلات بالاشهر و منطقه یک راحت تر است. قطعا افرادی که در جنوب و مرکز شهر تهران سکونت داشته و قصد دوردور کردن در محله فرشته را دارند، مدت زمان بیشتری را باید صرف طی کردن مسیر کنند.

چجوری بریم خیابان فرشته؟

برای رفتن به فرشته راه های بسیاری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها به راحتی به خیابان فرشته تهران دسترسی داشته باشید، از سوی دیگر مسیر رفتن به خیابان فرشته با اتومبیل شخصی بسیار راحت تر می باشد؛ اما بطور کلی فرشته از جمله محله هایی است که دسترسی های بسیار راحتی داشته است؛ در ادامه به دسترسی های فرشته تهران پرداخته ایم.

دسترسی با ماشین شخصی

البته تحمل ترافیک های نه چندان سنگین بزرگراه های چمران شمال و مدرس شمال در حوالی پارک وی، بسیار آسان تر از ترافیک سنگین خیابان ولیعصر شمال می باشد، لذا دو بزرگراهی را که گفتیم را در هنگام مسیریابی تا محله فرشته انتخاب کنید. البته برای تردد در تهران پیشنهاد ما به شما استفاده از وسیله نقلیه عمومی است که فرشته تهران از این امکان بی بهره نیست.

دسترسی با حمل و نقل عمومی

به عنوان راه بهتر، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همچون تاکسی، مترو و بی آر تی های (BRT) پارک وی و تجریش را پیشنهاد می کنیم. و البته با مطالعه و بررسی مقاله ای که برای معرفی و آشنایی 100 درصدی محله تجریش منتشر کرده ایم می توانید از محل دقیق آن مطلع شوید چراکه محله تجریش به تمام محله های شمالی تهران دسترسی بسیار راحتی برخوردار میباشد، فرشته تهران از قیمت اپارتمان در تجریش گران تر بوده و این نشان می دهد که فرشته از لوکسی بیشتری برخوردار می باشد.

کدخبر: 993645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟