آموزش صحیح رانندگی نقش اساسی در کاهش ترافیک دارد

به گزارش رکنا، مهدی گلشنی روز جمعه در حاشیه برگزاری رالی خانوادگی ویژه کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این رالی خانوادگی از منطقه ۱۶ آغاز و در منطقه ۲۲ به پایان رسید.

وی افزود: در این رالی خانوادگی ۶ منطقه شهرداری درگیر بودند و پلیس راهور پایتخت نیز در زمینه کنترل و ایمن سازی مسیرها نقش بسزایی داشت.

گلشنی ادامه داد: قطعا این مسابقات رانندگی را در سطح مناطق ۲۲ گانه توسعه داده و در سال آینده نظیر این مسابقات را برای شهروندان برگزار خواهیم کرد چرا که اعتقاد داریم آموزش نقش بسزایی در درست رانندگی کردن دارد.

به گفته وی، در کنار مهندسی ترافیک و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی برگزاری کارگاه های آموزشی، سمینارها نیز نقش بسزایی در رفع مشکلات رانندگی و ترافیکی دارد.

همچنین معاون حمل و نقل ‌و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ نیز گفت: در این رالی خانوادگی با استقبال کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک رو به رو شد که مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نیز انجام شد.

سید فرهاد بخشی زاده افزود: از روزهای گذشته تدابیر لازم برای برگزاری این رالی خانوادگی انجام شد و این رالی به بهترین کیفیت انجام شد.

همچنین دستیار معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: در این رالی خانوادگی سعی کردیم نحوه درست رانندگی و همچنین نقشه خوانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را به شرکت کنندگان آموزش دهیم.

امران رحیم اف گفت: باید آموزش صحیح رانندگی در سطح شهر تهران گسترش دهیم چرا که یکی از معضلات جدی پایتخت عدم آشنایی شهروندان با درست رانندگی کردن است.

به گفته وی، آموزش غیر مستقیم که برگزاری رالی خانوادگی است قطعا شهروندان را ترغیب می کند که با آموزش شاهد افزایش کیفیت رانندگی در شهر تهران خواهیم بود.

 

کدخبر: 972841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟