فال ابجد امروز / 30 خرداد + فیلم
حجم ویدیو: 7.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : د  ب آ

تعبیر فال ابجد: پیمانی بسته‌اید که باید به آن پایبند باشید. مبادا پیمان‌شکنی کنید. منتظر خبری خوب باشید که آینده متعلق به شماست.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: با دست خالی قصد انجام کاری بزرگ را داری؛ بدان که جوینده یابنده است. با همت فراوان و عزم راسخ به مقصود خواهی رسید‌.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: از اتفاقات بد نهراسید؛ زیرا این اتفاق‌ها همیشه نشانه بدی و نحوست نیست و ممکن است شروع روزهای بهتری برای شما باشد.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: به ظاهر مردم توجه نکنید. سعی کنید از باطن عقیده‌ آنها آگاه شوید. رسیدن به هدف مشکل است ولی اگر شما بر مردم و به ویژه اطرافیان تان سخت نگیرید دنیا نیز به شما آسان می‌گیرد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : ب ج آ

تعبیر فال ابجد: روابط دوستانه‌ خود را تقویت کنید.اگر خود را قوی و بااراده می‌بینید برای ریسک‌کردن تردید نکنید. برای رسیدن به نتیجه‌ای ایده‌آل ریسک‌کردن لازم است.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: موفقیت‌هایی که در پیش دارید اندک و کوچکند مگر اینکه اراده‌تان را قوی کنید. واقع‌بین باشید و از بلندپروازی‌های بی‌نتیجه دست بردارید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: برای رسیدن به هدف و مقصود تلاش زیاد می‌کنید اما تلاش صرف کافی نیست. گاهی علاوه بر عقل بر احساس خود نیز اعتماد کنید. بکوشید که همیشه در مسیر رشد و پیشرفت باشید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال ابجد: ‌سختی‌ها و مشکلات روزگار کام شما را تلخ کرده‌است. از سختی‌ها نهراسید که در آینده‌ای نه‌چندان دور روزگار به کام شما خواهد بود.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: از ابتدای روابط و اتفاق های زندگی نمی‌توانید ادامه‌ آن را پیش‌بینی کنید. همیشه شروع خوب نشانه‌ ادامه‌ خوب و پایان خوب نیست.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: ‌روزگار خوشی در انتظار شماست.  مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند که هر کس دنیا به او روی خوش نشان دهد دیگران در وی طمع می‌کنند.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: باید قدر خود و لحظات زندگی را بدانید و از فرصت‌ها به بهترین نحو بهره ببرید. سرانجام امر قابل پیش‌بینی نیست اما اگر به هوش باشید و به موقع عمل کنید نتیجه خواهید گرفت.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: به زودی خبر خوشی به شما می‌رسد و موانع از سر راه شما برداشته می‌شود. اگر کوهی از مشکلات هم سر راه شما قرار بگیرد با همتی که شما دارید همه را کنار زده و به مقصود می‌رسید.

کدخبر: 901861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟