فال ارمنی امروز 9 مرداد 1402

به گزارش رکنا، فال ارمنی یکی از روش‌های پیشگویی آینده است که در فرهنگ ارمنی وجود دارد. برای خواندن فال، معمولاً از سنگ‌ها، کارت‌ها، شماره‌ها و حتی طالع بخت استفاده می‌شود. در فال ارمنی از شماره‌ها و الفبای ارمنی نیز استفاده می‌شود. هر شماره و هر حرف الفبای ارمنی به یک معنی خاص اشاره دارد و با ترکیب آن‌ها می‌توان پیشگویی‌هایی درباره آینده افراد انجام داد.به عنوان مثال، اگر در فال ارمنی حرف "ا" را ببینید، این به معنی شروع چیزی جدید، شکل‌گیری و تحول است اما اگر حرف "ق" را ببینید، این به معنی مسائل مالی، سود و زیان است. همچنین در فال ارمنی، برخی از رویه‌های خاصی مانند قرار دادن سه کارت به صورت یک سه‌ضلعی به نام "تیر" و تفسیر آن‌ها نیز وجود دارد. به طور کلی، فال ارمنی یک پیشگویی سنتی است که هنوز هم در برخی از مناطق ارمنستان و جوامع ارمنی زبان جهان انجام می‌شود و برای بسیاری از ارمنیان هنوز هم مهم است.

فال ارمنی متولدین فروردین

متن فال:

مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند. ممکن است از لحاظ شغلی ضرر و زیان ببینید.

فال ارمنی متولدین اردیبهشت

متن فال:

دست نگه دارید و برای انجام کارهای مهم منتظر شرایط و موارد بهتر بمانید. عجله کردن در این مورد کار مناسبی نیست.

فال ارمنی متولدین خرداد

متن فال:

سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

فال ارمنی متولدین تیر

متن فال:

کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پیگیر روی یک کار یا یک هدف معین هستید یا موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود.

فال ارمنی متولدین مرداد

متن فال:

در زندگی همواره به هرکه می توانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشمداشت... روزی که فکرش راهم نمی کنید محبت هایتان به کمک تان می آید.

فال ارمنی متولدین شهریور

متن فال:

منتظر اتفاقات زیادی هستی که ممکن است هیچ کدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این کار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی کرده و براساس آن حرکت کنی. این راه مطمئن‌تر است.

فال ارمنی متولدین مهر

متن فال:

به دیدار پدر و مادرتان بروید و روزها یا ساعاتی را در کنارشان سپری کنید. تا وقتی این دو گوهر ارزشمند را دارید قدرشان را بدانید.

فال ارمنی متولدین آبان

متن فال:

باید تکلیفت را با او روشن کنی. باید صریح و بی‌پروا برخورد کنی تا این نقاب‌ها برداشته شود و در روشنایی بتوانید همدیگر را ببینید و قضاوت درستی از هم داشته باشید.

فال ارمنی متولدین آذر

متن فال:

هیچ چیز در زندگی به اندازه سلامتی ارزش ندارد. شما باید بیشتر از قبل مراقب سلامتی خود باشید. ممکن است دچار بیماری شوید. بداخلاقی نکنید و سختگیر نباشید.

فال ارمنی متولدین دی

متن فال:

محبت و هدیه خریدن برای یکی از بستگان

فال ارمنی متولدین بهمن

متن فال:

شادی وصف ناپذیر احساسی از برنده شدن در مسابقه یا قرعه کشی و یا برگرداندن پول قابل توجهی که مدت ها قبل قرض داده بودید.

فال ارمنی متولدین اسفند

متن فال:

خبر جدیدی دریافت می کنید که باعث خوشحالی خواهد شد و شانس با شما یار خواهد بود. این خبر می تواند برنده شدن یا بردن جایزه ای باشد.

کدخبر: 914685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟