«تهاجم سری» به نمایش خانگی آمد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها مینی سریال شش قسمتی «تهاجم سری» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«تهاجم سری» محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا، به کارگردانی علی سلیم توسط کایل بردستریت برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه بر عهده Marvel Studios بوده و بخشی از مجموعه‌های تلویزیونی واقع‌شده در دنیای سینمایی مارول است که داستان آن با فیلم‌های این فرنچایز ارتباط دارد.

مینی سریالی ماجراجویانه « تهاجم سری» داستان همکاری فیوری و تالوس است که سعی می‌کنند با اقدامی شجاعانه جلوی اسکرول‌ها را بگیرند که به بالاترین کره‌ها در جهان نفوذ کرده‌اند. ساموئل ال. جکسون نقش اصلی نیک فیوری را بازآفرینی می‌کند و در کنارش بن مندلسون در نقش تالوس حضور دارد. امیلیا کلارک، الیویا کلمن، کوبی اسمالدرز، کینگزلی بن‌ ادیر، کریستوفر مک ‌دونالد و کارمن اجوگو از دیگر بازیگران این مینی سریال هستند. 

«تهاجم سری» که امتیاز ۷/۲ را در سایت IMDB به دست آورده در وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۰۳ منتقد، امتیاز ۶۶ درصد را کسب کرده‌است. این مجموعه در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۲۴ منتقد امتیاز ۶۳ از ۱۰۰ را به دست آورده است.

قسمت اول مینی سریال «تهاجم سری» به کارگردانی علی سلیم به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی و دیگر قسمت ها به صورت هفتگی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

کدخبر: 904268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟