مقابله برخی افراد با واکسیناسیون ارتباطی با حوزه‌های علمیه ندارد

به گزارش رکنا از قم، در این بیانیه که روز یکشنبه در شبکه های اجتماعی قم منتشر شده، آمده‌است: چندی است عده‌ای با لباس روحانیت، با مصادره عناوین اصیلی چون حوزه انقلابی و طب اسلامی، به مبارزه با واکسیناسیون عمومی پرداخته و اقدام به رفتارهایی خارج از شئون حوزه های علمیه کرده‌اند.

بخش دیگری از بیانیه حاکیست که بسیاری از رفتارها و گفتارهای سردمداران این جریان معلوم الحال هتک مسئولین نظام به ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است.

 

بیانیه ادامه یافته است: واعجبا از جماعتی که به اسم انقلابی‌گری به ارکان انقلاب توهین کرده و خوراک رسانه های بیگانه را در تجمعات خود، با سخنان سست و بی مبنا فراهم می‌سازند.

 

در این بیانیه آمده‌است:‌ این انجمن هرگونه هتک مسئولین نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب را محکوم کرده، از قاطبه علما و نهادها و مجموعه‌های حوزوی انتظار دارد مرز خود را با این رفتارها، روشن نمایند و از نهادهای قضائی و امنیتی کشور خواستار برخورد مقتضی با این هتک هاست.به نظر می‌رسد هویت واقعی این افراد که برای برخی پوشیده بود، امروز بهتر از هر زمان آشکار شده‌است.

در این بیانیه تاکید شده‌است: با صدای رسا اعلام می‌دارد، حوزه‌های علمیه به تبع سلف صالح خود، هیچ گاه با پیشرفت‌های صحیح علمی مخالف نبوده، از هرگونه تعامل علمی حمایت می‌نماید.

 

بیانیه در عین حال از مسوولان از جمله صداوسیما و وزارت بهداشت خواسته است زمینه گفتگوهای منطقی و علمی میان موافقان و مخالفان واکسیناسیون را برای برطرف شدن آنچه ابهامات ذهنی در این زمینه خوانده است، فراهم کنند.

نظری / قم

 

کدخبر: 742601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟