به گزارش رکنا، در هفته قوه قضائیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفای آن شهید مظلوم با حضور رئیس کل دادگستری، معاونین،اعضای شورای قضایی و برخی از قضات و کارمندان وخانواده های ایشان در هتل بزرگ شیراز برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در این مراسم تصریح کرد: قوه قضائیه در اوج عزت و اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی می درخشد اما در عین حال دستگاه قضایی بسیار مظلوم است.
علی القاصی با اشاره به این که مظلومیت قوه قضائیه از جهات مختلف کاملاً محسوس و قابل توجه است گفت: در بسیاری از مواقع زمانی که از سوی قوه قضائیه با متجاوزین و هنجارشکنان برخورد می شود اولین اقدامی که صورت می گیرد حمله و موضع گیری علیه این قوه است؛ در صورتی که قضات مجموعه قضایی بنا به تکلیف شرعی و قانونی خود فریضه امر قضا را به جا می آورند.
وی با اشاره به این که قضات و کارمندان این دستگاه از جمله اقشاری هستند که بیشترین سختی ها و مشقت ها را تحمل می کنند و مهم تر از خود قضات، خانواده کارکنان مجموعه قضایی است یادآور شد: اگر مشکلی برای خانواده ای، مانند دعوای خانوادگی و یا منازعه یا سایر مشکلات بوجود آید تا چندین ماه این خانواده دچار آسیب روانی شده و آرامش فکری وروحی آن خانواده به هم می خورد؛ حال همکاران مجموعه دستگاه قضایی روزانه با منازعات مردم و با انواع و اقسام جرائم و پرونده ها سرو کاردارند.
وی در ادامه افزود: فشار و آسیب های کاری زیادی بر جسم و روح قضات و کارکنان و خانواده های آنان تحمیل می شود اما آن چه همکاران قوه قضائیه را به عنوان خدمتگزار این ملت به ادامه راه امیدوار می‌کند اجر و ثواب معنوی و ادای تکلیف شرعی است.
نماینده عالی قوه قضائیه دراستان فارس گفت: ارزش قوه قضائیه همین بس که ملجأ و پناهگاه مردم، امین جان و مال و ناموس مردم است و جایگاه آن همین که هر کس در هر مقام و منصبی که باشد به دستگاه قضایی مراجعه می کند چرا که به این دستگاه اعتماد و اطمینان دارد.
القاصی ضمن تقدیر از زحمات همکاران مجموعه قضایی استان فارس به لحاظ عملکرد مثبت در طول سال گذشته و امسال تصریح کرد: اهتمام و تلاش همه همکاران در قوه قضائیه برجسته بوده وقابل مقایسه با هیچ نهاد دیگری نیست.
در این مراسم بزرگداشت از کارمندان نمونه دادگستری استان، فرزندان همکارانی که در مسابقات قرآنی، المپیاد های علمی و مسابقات ورزشی حائز رتبه های برترشده بودند با اهداء لوح، تقدیر شدند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم اعضای شورای قضایی استان فارس و دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیریت ارشد دستگاه قضایی استان، دکتر القاصی مهر، با لوح‌های جداگانه از وی تقدیر کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

شرط بندی کثیف دختر 16 ساله در میهمانی شبانه

رسوایی زن عرب در جدال زشت برای کنار زدن زنان زیبا و مشهور +عکس

وحشتناک ترین ازدواج دنیا / عروس و داماد هر دو قاتل وحشی هستند+عکس

حمله 2 انتحاری داعش به یک مجلس عروسی

اقدام زشت 3 جوان در برابر دانشگاه آزاد آبادان

قتل وحشتناک دختر 14 ساله در حاشیه شهر + عکس

سقوط مرموز دختر جوان از پنجره اتاق خواب / او در خانه مجردی یک پسر میهمان شبانه بود و ...

فیلم برداری راز اقدام مهشید در بازار آبادان را لو داد

مرگ دردناک 2 جوان در سانحه رانندگی جاده قائمشهر + فیلم و عکس

اقدام عجیب یک زن که باعث 5 ساعت تاخیر در پرواز هواپیما شد + عکس

ترسناک‌ترین عروس‌ دنیا را ببینید+ عکس

آزار و اذیت زشت دختران محجبه در سفر آموزشی

راز مردان ثروتمند کرمانشاه چه بود + عکس

داعش گوشت کودک یک ساله ایزدی را به مادرش خوراند!

خانم پلیس داعشی هووی خود را گردن زد!

تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد جهان / این دختر از نوزاد اسب آبی هم بزرگتر است!+ عکس

2 دختر آبادانی را به خاطر مسائل ناموسی کشتند

حمله دزد چاقو به دست به بازیگر زن مشهور در خیابان فاطمی تهران

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟