بازرسی از کارکنان دادگستری کل استان تهران

به گزارش رکنا، به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، احسان مظفری گفت:  از بین کارکنان اداری استان تهران نیروهای با تجربه، توانمند و شایسته را انتخاب نموده و پس از تایید مراجع ذیربط ابلاغ بازرسی این همکاران صادر شده است تا بتوانند در راستای اهداف از پیش تعیین شده این بازرسی‌ها انجام وظیفه کنند.

وی افزود: برای اجرای طرح بازرسی از کارکنان دادگستری کل استان تهران، با توجه به تعداد نیروی بالا، حدود ۳۰ بازرس در تیم‌های سه نفره انتخاب شد تا در راستای ارتقاء آگاهی همکاران و انتقال تجربه بازرسی‌ها را انجام دهند. وی افزود: این بازرسی‌ها در ارتقاء توانمند سازی و شایسته سالاری همکاران نقش بسزایی دارد.

مظفری با اشاره به جذب کادر اداری در دادگستری استان تهران از میان پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۶  گفت: درخصوص جذب کادر اداری در دادگستری استان تهران با مساعدت حوزه امور اداری و استخدامی کارکنان اداری در آزمون ۹۶ در ابتدا حدود ۷۰۰ نفر پذیرش داشتیم که مراحل مصاحبه پذیرفته‌شدگان انجام گرفته است و در حال طی مراحل گزینش هستند.

وی در ادامه گفت: بعد از اتمام مراحل گزینش با هماهنگی مرکز آموزش معاونت منابع انسانی آموزش بدو خدمت پذیرفته‌شدگان را در دستور کار قرار می‌دهیم و امیدواریم با مساعدت معاونت محترم منابع انسانی قوه قضاییه بتوانیم تا پایان سال ۹۷ این تعداد را در دادگستری کل استان تهران جذب کنیم.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟