دادستان تهران : ظرفیت پذیرش معتادان متجاهرکافی نیست

به گزارش رکنا ، علی القاصی مهر، اظهار کرد: پیگیر هستیم تا دولت مراکز ترک اعتیاد را افزایش دهد چرا که مراکز ترک اعتیاد برای معتادان متجاهر کم است و نیاز به ظرفیت‌های بیشتری داریم.

وی افزود: مراکزی باید برای معتادان متجاهر در نظر گرفته شود که معتادان بتوانند در آن مراکز اقدامات درمانی را فرا بگیرند و بازپروری شوند.

هنوز بازدیدی از مراکز بهاران برای پذیرش معتادان متجاهر نداشته ام

دادستان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نیاز به تغییر کاربری مراکز بهاران برای پذیرش معتادان متجاهر هست، گفت: من هنوز از این مراکز بازدید نداشته‌ام اما اگر در بازدید به این نتیجه برسیم که این مراکز می‌توانند تغییر کاربری دهند و از ظرفیت آنها برای پذیرش معتادان متجاهر استفاده کرد، حتماً این پیشنهاد داده می‌شود.

مراکز بهاران متعلق به شهرداری تهران است که در راستای توانمندسازی معتادان فعالیت می‌کند و تا به الان پذیرش معتادان در قالب ترک اعتیاد را نداشته است. بهاران یک مرکز کارآفرینی است و تنها کسانی قدم به آن می‌گذارند که پیش از این اعتیادشان را ترک کرده‌اند. بنا به گفته مسئولان شهرداری هر منطقه در پایتخت حداقل یک مرکز بهاران دارد و تا به الان ۴۴ مرکز بهاران در پایتخت در حال فعالیت هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟