پول بیت المال نباید به جیب افراد مفت‌خور برود

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: متاسفانه میزان حقوق فرهنگیانی که پیش از مهر بازنشسته شده اند با کسانی که پس از مهر ماه بازنشسته شده اند تفاوت زیادی دارد که این تبعیض و بی عدالتی است و باید این مشکل حل شود.

وی بیان کرد: همچنین برخی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش بیش از یک سال است که بازنشسته شده اند اما پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده اند.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس بیان کرد: از یک سو گفته می شود پول برای پرداخت بازنشستگان وجود ندارد و از سوی دیگر پول بیت المال به جیب یک مشت افراد مفت خور می رود و سوال ما این است که آیا تیم های ورزشی تافته جدا بافته هستند؟

صباغیان بیان کرد: قرار است ۱۶۰ میلیارد تومان به خاطر تخلف و قصور در انعقاد قرارداد به یک مربی خارجی داده شود و دستگاه های نظارتی قطعا باید به این موضوع وارد شوند.

وی همچنین با انتقاد از گرانی ها، گفت: رئیس جمهور بهتر است یک ماه دستگاه های نظارتی را به مرخصی بفرستد چرا که بود و نبود آنها فرقی نمی کنند و به خوبی نظارت خود را انجام نمی دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟