سازمان محیط زیست از خیران درخواست کمک کرد! + لینک کمک به صندوق ملی محیط زیست

به گزارش رکنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، این اقدام با هدف جذب،ساماندهی و شفافیت مشارکت های مردمی در بخش های مختلف محیط‌زیست فراهم شده و در سایت رسمی سازمان قابل مشاهده است.

گفتنی است خیرین و علاقمندان و دلسوزان حوزه محیط‌زیست که قصد کمک مستقیم به صندوق ملی حفاظت محیط‌زیست را دارند، می توانند از طریق این سامانه به نشانی: https://b2n.ir/z47300  مراجعه و در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند .

در ادامه تصریح می‌شود که با توجه به ضرورت توجه به مقوله حفاظت از منابع طبیعی و محیط‌زیست صندوق ملی محیط‌زیست در سال ۱۳۹۳ و با هدف کمک به کاهش آلاینده‌های محیط‌زیستی، جلوگیری از تخریب، حفاظت از منابع طبیعی و احیاء و بهره‌برداری پایدار از منابع پایه و محیط‌زیست و تنوع زیستی تاسیس شده است.

بر اساس این گزارش خاطرنشان می‌شود: صندوق ملی محیط‌زیست،یک‌نهاد عمومی غیردولتی است و عطف به ماده ۴ اساسنامه خود جهت متمرکز نمودن کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه محیط‌زیست کشور با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نشان اعتماد ملی اقدام به راه‌اندازی سامانه برخط “سداد” نموده است.

شایان‌ذکر است کمک‌های اخذشده برای اقدامات و فعالیت‌های محیط‌زیستی هریک از استان‌ها به تفکیک در صفحه کمک‌های این موسسه درج می‌گردد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟