دستگیری عاملان هتک حرمت به گلزار شهدای اراک

به گزارش رکنا؛  حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: همزمان با هفتمین روز درگذشت مهرشاد شهیدی‌نژاد تعدادی از دختران با آتش زدن روسری اقدام به پرتاب سنگ به سمت سر در گلزار شهدا و هتک حرمت قبور مطهر شهدا کردند که این اقدام هنجارشکنانه و وهن آمیز موجب جریحه دار شدن افکار عمومی و رنجش خانواده شهدا و آحاد جامعه شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پی این رویداد گفت: حق بزرگ و ارزشمند خانواده معزز شهدا و ایثارگران نسبت به تک تک آحاد ملت بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود و در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد.

وی افزود: لذا با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: دستگاه قضائی ضمن احترام به آزادی‌های مشروع و بیان مطالبات با هرگونه اقدام ساختارشکنانه و خارج از عرف، خصوصاً در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز حفظ امنیت با قاطعیت با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد.

 

کدخبر: 842687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟