بهترین هتل های قشم

به گزارش رکنا، اگر برای سفر به جزیره زیبای قشم در فصل زمستان برنامه‌ریزی می‌کنید، لازم است با هتل‌های این جزیره آشنا شوید تا بتوانید با توجه‌ به امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

معرفی هتل ساحلی خلیج فارس قشم

یکی از بهترین هتل های قشم مخصوصا از منظر آب و هوا هتل ساحلی خلیج فارس قشم نام دارد. این هتل به واسطه فاصله بسیار نزدیکی که با ساحل و دریا دارد یکی از خوش آب و هوا ترین هتل های جزیره قشم به حساب می آید. این هتل امکانات تفریحی مناسبی همچون زمین تنیس،‌ سالن بیلیارد، سالن مخصوص پینگ پنگ و سایر امکانات ورزشی را برای مسافرین خود در نظر گرفته است. اما مهم ترین ویژگی و خوبی هتل خلیج فارس قشم نزدیکی بی نظیرش به دریا و ساحل است. هر زمان که دلتان بخواهد تنها با چند قدم می توانید خود را به ساحل خلیج فارس رسانده و از قدم زدن در این ساحل زیبا لذت ببرید.

هتل فولتون

بوتیک هتل فولتون لاکچری ترین هتل جزیره قشم  به حساب می آید. این بوتیک هتل از سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از بهترین هتل های قشم مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان خود بوده است. این بوتیک هتل زیبا از ۳ ساختمان با کاربری های متفاوت ویلا،‌ هتل،‌ آپارتمان تشکیل شده است. اتاق های این بوتیک هتل از تجهیزات خوبی برخوردارند و زمانی که در این اتاق سپری می کنید احساس کم و کاستی نخواهید داشت. یکی از جاذبه های طبیعی جزیره قشم که حوضچه هامون نام دارد در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله آن کمتر از ۱۰ دقیقه می باشد. از دیگر امکانات این بوتیک هتل می توان به سالن اجتماعات، صندوق امانات، اتاق چمدان، سونا، رستوران، امکان کرایه ماشین، پارکینگ روباز و غیره اشاره کرد.

هتل ساحل طلایی قشم

یکی دیگر از هتل های ساحلی جزیره قشم هتل ساحل طلایی قشم نام دارد. این هتل اقامتگاه که از بهترین هتل های قشم است در فاصله ۱۵ کیلومتری جزیره قشم قرار گرفته. جالب است بدانید که به هتل ساحل طلایی قشم قبلا پلاژ سیمین گفته می شده است. هتل ساحل طلایی قشم یک سیستم رزرو بیست و چهار ساعته دارد که می تواند کار را برای مسافرین بسیار ساده کند. این هتل واحد های سوییت، ویلایی و اتاق های ساده دارد که بسته به سلیقه و نیازتان می توانید هرکدام از آنها را که خواستید انتخاب نمایید. یکی از بهترین ویژگی های هتل ساحل طلایی قشم داشتن پارکینگ مجزا برای هر واحد است. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن اختصاصی، رستوران، استخر، ورزش های آبی، اینترنت لابی، زمین بازی کودکان، جت اسکی، آلاچیق و غیره است.

 هتل ژئو پارک

در این قسمت از مطلب به معرفی هتل ژئو پارک از هتل های قدیمی جزیره قشم می پردازیم. این هتل که به تازگی بازسازی شده است یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های قشم نیز به حساب می آید. فاصله اندک این هتل تا ساحل خلیج فارس یکی از جذابیت های این هتل به شمار می رود و می توانید با رزرو کردن اتاق هایی که پنجره رو به دریا دارند از منظره ساحل و دریا لذت دوچندانی ببرید.

پرسنل این هتل از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است و همین امر باعث می شود که در زمان اقامت تان از همه چیز لذت بیشتری ببرید. دسترسی این هتل به اماکن دیدنی قشم همچون کشتی پرتغالی ها یا بازار قشم بسیار خوبی است و می توانید با صرف زمان اندکی خود را به این مناطق برسانید. صندوق امانات، رستوران، یخچال، اینترنت، کافی شاپ، لباسشویی، سیستم اعلام حریق از جمله امکانات این هتل به حساب می آیند.

هتل آرام

در این قسمت از مطلب قصد داریم تا شما را با هتل آرام از بهترین هتل های قشم آشنا کنیم. جالب است بدانید که این هتل در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات خوبی به آن اضافه شده است. هتل آرام جزیره قشم ۲۳ اتاق در ۴ طبقه مختلف دارد. لوکیشن و محل قرارگیری این هتل بسیار مناسب است و اگر قصد دارید تا با سفر به جزیره قشم به مراکز خرید بروید این هتل انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت شما خواهد بود. این هتل ۳ ستاره امکانات خوبی همچون اتاق چمدان، رستوران، نمازخانه، تهویه مطبوع، اینترنت لابی، لباسشویی، تاکسی سرویس و غیره را برای مسافرین خود فراهم کرده است.

هتل آپادانا

هتل آپادانا از قدیمی های جزیره قشم به شمار می رود و جز بهترین هتل های قشم محسوب می شود. این هتل ۳ ستاره دارای ۲ ساختمان است و قدمت بالایی در این جزیره دارد. رستوران هتل آپادانا یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم به شمار می رود که می توانید همراه با عزیزان تان اوقات خوشی را در آنجا تجربه کنید. از دیگر امکانات این هتل با قدمت در قشم می توان به تهویه مطبوع، رستوران، یخچال، اینترنت لابی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، تلویزیون و غیره اشاره کرد.

 هتل آرتا

از دیگر هتل های خوب و زیبای  این جزیره می توان به هتل آرتا قشم اشاره کرد. این هتل که از بهترین هتل های قشم به حساب می آید در سال ۱۳۹۶ در ۷ طبقه و با ۴۸ اتاق تاسیس شده است. تنوع اتاق ها و سوییت های هتل ارتا قشم بسیار بالا  و خوب است درنتیجه می توانید با توجه به سلیقه تان از بین آنها انتخاب نمایید. فاصله نزدیک هتل آرتا به ساحل خلیج فارس یکی از مزیت های این هتل است. مرکز خرید ستاره و سیتی سنترهای یک و دو در نزدیکی این هتل قرار دارند و با صرف مدت زمان اندکی می توانید خودتان را به آنجا برسانید. پارکینگ، سیستم اعلام حریق، کمد لباس در هر اتاق، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، اینترنت لابی، رستوران و غیره جز امکانات بی نظیر هتل ارتا به حساب می آیند.

هتل ایرمان

یکی از زیباترین و بهترین هتل های قشم  با نام بوتیک هتل ایرمان قشم با ترکیبی از سنت و مدرنیته است و از همین جز قشنگ ترین هتل های قشم به شمار می رود. این هتل ۵ زبقه اتاق هایی یک الی سه تخته دارد که با توجه به تعداد نفراتتان می توانید در آنها بمانید. اتاق های بوتیک هتل ایرمان قشم بسیار مجهز هستند و از این منظر جز بهترین های قشم به حساب می آیند. محل قرارگیری این هتل بسیار مناسب است و فاصله اندکی تا مراکز خرید و جاهای دیدنی جزیره قشم دارد. صندوق امانات، IPTV، کافی شاپ، رستوران، اینترنت لابی، اعلام حریق، استخر، آسانسور، رمپ و غیره جز امکانات خوب این بوتیک هتل به حساب می آیند.

هتل ارم

هتل ارم جزیره قشم از بهترین هتل های قشم است آن هم از نوع لوکس و لاکچری اش. این هتل ۴ ستاره که نوساز نیز به حساب می آید از زیباترین هتل های جزیره قشم است. این هتل ۵ طبقه ۹۶ اتاق مختلف دارد و در سال ۱۳۹۵ نیز افتتاح شده است. پرسنل حرفه ای و کاربلد این هتل باعث شده اند که بسیاری از مسافرین جزیره قشم دوست داشته باشند تا در این هتل اتاق رزرو کنند. صندوق امانات، لوازم بهداشتی، اینترنت اتاق، چای ساز، سیستم سرمایش و گرمایش و همچنین رستوران از جمله امکانات هتل ارم جزیره قشم به حساب می آیند.

هتل ۳ ستاره سینگو

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم، هتل ۳ ستاره سینگو قشم است. این هتل از تمیز ترین و مجهزترین هتل های جزیره قشم است. این هتل ۳ ستاره ۶۴ اتاق دارد و از در یکی از بهترین منطقه های قشم قرار گرفته است. هتل سینگو در مرکز منطق درگهان قرار گرفته است و همین باعث می شود تا دسترسی بسیار خوبی به مراکز تفریحی و گردشگری جزیره داشته باشد. لوازم بهداشتی، میز مطالعه، حمام مجزا، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت، رستوران و کمد لباس از جمله امکاناتی هستند که در طول مدت زمان اقامت تان در کیش می توانید از آنها بهره ببرید.

جزیره قشم یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کشور ایران است. از همین جهت تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در این جزیره مشغول به فعالیت هستند که هرکدام از آنها سعی می کنند تا با ارائه دادن خدمات بهتر به مسافرین خود اوقات خوشی را برای آنها رقم بزنند. در صورتی که قصد دارید به جزیره قشم بروید می توانید هم بلیط هواپیما و هم هتل مورد نظرتان را در وبسایت آنلاین الی گشت رزرو نمایید. تمام هتل های معرفی شده در این مطلب جز بهترین هتل های قشم هستند و دسترسی خوبی نیز به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره قشم دارند. همچنین اکثر هتل های معرفی شده در نزدیکی سواحل دریای خلیج فارس قرار دارند که می تواند گزینه جذابی هنگام انتخاب هتل برای مسافرین باشد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟