قلم ها باید اوج فتنه‌ها را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند

به گزارش رکنا، سردار حسین نجات امروز- دوشنبه - در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم بابیان اینکه «اگر امروز نهال نوپای ۱۴۰۰ ساله اسلام تبدیل به درختی تناور شده مدیون خون امام حسین(ع) حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و ائمه طاهرین است» خاطر نشان کرد: امروز ۱۴۰۰ سال بعد از حماسه جاودان کربلا پیروان مکتب کربلا در مقابل استکبار و لشکریان کفر یکبار دیگر ایستاده اند و برای حفظ اسلام و کیان اسلام در ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و جای جای دنیا صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده اند.

وی گفت: دنیا شاهد بود که یک رهبر الهی با صلابت امتی را هدایت کرد و آن امام و امت توانستند رژیم ستمشاهی را سرنگون کنند و بساط استعمار آمریکا و جای پای رژیم اشغالگر قدس را با اقتدار از کشور جمع کنند و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب در همان مسیر و با همان صلابت به تسلط آمریکا و متحدین عبری و عربی او در منطقه پایان داد.

معاون فرهنگی سپاه با تاکید بر اینکه شهدای ما در سراسر کشور و محور مقاومت کاری حسینی کردند، خطاب به پاسداران نویسنده، گفت: امروز نوبت شماست که با قلم های شیوا و زیبای تان کاری زینبی کنید، وگرنه در زیر محاصره تبلیغاتی و سیطره رسانه‌های رسانه های محور عبری- عربی- غربی محبوس خواهد ماند.

سردار نجات با بیان اینکه «قلم های شما باید اوج فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند»، افزود: درود بر قلم‌هایی که پشت پرده توطئه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد را می‌شکافند.

وی در پایان بر لزوم روشنگری نسبت به خیانت‌های رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی در فلسطین و یمن و جنایات آنها تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟