9 راز کاربردی خانم‌های خانه‌دار ، که در نظافت روزانه خانه به شما کمک می کند

آنها کفش‌های خود را قبل از ورود به خانه در می‌آورند
این یک قانون Law است که در کشور ما از گذشته رعایت می‌شده است و باید این سنت را ادامه دهیم. کفش‌ها نباید از در خانه عبور کنند.

نظافت خانه
آنها تخت خواب را هر روز صبح مرتب می‌کنند.
قبل از اینکه هر روز صبح برای انجام کارهای روزانه از خانه خارج شوید، تخت خواب را مرتب کنید. حتی اگر کل اتاق تمیز نباشد، یک تخت مرتب کل فضا را منظم نشان می‌دهد.
آنها سرویس حمام و توالت را نظافت می‌کنند.
یکی از کارهایی که به تمیز به نظر رسیدن سرویس بهداشتی کمک می‌کند، تمیز کردن سطوح شیشه‌ای حمام بعد از هر بار استفده است تا لکه‌های آب بر روی آنها باقی نماند.
نظافت خانه
آنها سینک روشویی را تمیز می‌کنند.
همیشه یک ظرف از اسفنج‌ و پارچه در زیر سینک داشته باشید، و هر چند وقت یک بار به سرعت روشویی را تمیز کنید. آن وقت دیگر سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز به نظر می‌رسد.
آنها کانتر آشپزخانه را تمیز می‌کنند.
فقط کافیست هر شب قبل از خواب کانتر آشپزخانه را با شوینده دست‌ساز خود تمیز کنید. این شویند ترکیبی است از یک پیمانه سرکه، سه پیمانه آب و یک قطره مایع ظرفشویی که در یک بطری اسپری نگهداری می‌شود.
نظافت خانه
آنها کارها را همزمان انجام می‌دهند.
بهترین کار این است که کارها را با هم پیش ببرید. مثلاً وقتی غذا را روی گاز گذاشته‌اید و منتظر پخته شدن آن هستید، کانتر را تمیز کنید و ظرف‌ها را بشویید. سعی کنید قبل از صرف شام همه تمیزکاری‌ها را کرده باشید و بعد از غذا فقط لازم باشد که ظروف را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.
آنها در پایان هر روز خانه را جمع و جور می‌کنند.
قبل از رفتن به رخت خواب خیلی سریع، اسباب‌بازی‌های فرزندان‌تان، مجلات و کتاب‌های خود، لباس‌های روی زمین ریخته شده را جمع کنید و در جای خود بگذارید. اگر همه اعضای خانواده با شما همکاری کنند، این مرحله خیلی ساده و سریع انجام می‌شود و صبح که در خانه قدم می‌زنید، حس بهتری خواهید داشت.
آنها یک یا دو در یا پنجره را باز می‌کنند.
هر روز (حتی در زمستان ) برای چند دقیقه درها و پنجره‌ها را باز کنید تا بوهای نامساعد خارج شده و هوای خانه عوض شود.
نظافت خانه
و همچنین بعضی از درها را می‌بندند.
باید این حقیقت را بپذیریم که امکان ندارد، همیشه کل خانه تمیز و مرتب باشد، مخصوصاً با وجود چند کودک در خانواده. بنابراین بعضی وقت‌ها فقط کافیست در بعضی از اتاق‌ها را ببندید تا نامرتب بودن آنها حال و هوای کل خانه را عوض نکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟