جدایی احتمالی آگوئرو از سیتی به خاطر گواردیولا

پپ گواردیولا تابستان 2016 هدایت سیتی را پذیرفت و در فصل جاری این تیم را به قدرت بلامنازع لیگ برتر تبدیل کرده است. رابطه بین او با آگوئرو که در سیتی یک اسطوره محسوب می شود، همواره با احترام متقابل همراه بوده ولی این رابطه مدتی است که شکراب شده است.
به ادعای نشریه میرر، آگوئرو که از سال 2011 برای سیتیزن ها توپ می زند و سال 2012 با گل دقیقه 93 خود باعث قهرمانی آبی های منچستر شد، از اینکه نزد گواردیولا یک بازیکن غیر قابل جانشین محسوب نمی شود، دلخور است.
آگوئرو بارها در بازی های سیتی تعویض شده و در دیدارهای مهم برابر یونایتد، لستر و ناپولی حتی کار را از روی نیمکت آغاز کرده است.
در همین بازی اخیر سیتی برابر تاتنهام او در شرایطی که سیتیزن ها 1-0 پیش بودند، دقیقه 58 تعویض شد و آشکارا نارضایتی خود را نشان داد. پیوستن ژسوس به سیتی و نیز انتقال احتمالی الکسیس سانچس نیز مزید بر علت است تا آگوئرو از شرایط خود ناراضی باشد. 
به همین دلیل میرر معتقد است که ستاره آرژانتینی به جدایی از سیتی در تابستان آینده فکر می کند. او تا 2019 قرارداد دارد و نباید فراموش کرد که همواره یکی از گزینه های خرید رئال محسوب می شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟