روز چهارم یو اس اوپن 2018؛ حذف کارولین ووزنیاکی و راهیابی ماریا شاراپووا، راجر فدرر و نواک جوکوویچ به دور سوم

دور دوم زنان و مردان تنیس اوپن آمریکا برگزار شد و در بخش زنان کارولین ووزنیاکی در دو ست برابر لسیا تسورنکو شکست خورد تا به همراه سیمونا هالپ بزرگترین حذف شده بخش زنان لقب بگیرد. ماریا شاراپووای روس قهرمان سال 2006 این رقابت ها، در دو ست برابر سورانا سیرستیا به برتری رسید و راهی دور سوم شد. مدیسون کیز فینالیست سال گذشته یو اس اوپن با برتری دو سته برابر هم وطن خود برناردا پرا، راهی دور بعد شد. یلنا اوستاپنکو در دیداری نزدیک توانست دو بر یک برابر تیلور تونسند پیروز شود. همچنین انجلیک کربر، کارولین گارسیا، پترا کوویتوا و کیکی برتنز با پیروزی برابر رقبا راهی دور سوم شدند.

دور دوم بخش مردان هم به اتمام رسید و در مهم ترین بازی های برگزار شده الکساندر زورف در سه ست متوالی برابر نیکولاس ماهوت پیروز شد، نیک کیریوس در بازی پر حاشیه در حالی که ست نخست را به اوگ هربر باخته بود و در ست دوم عقب بود با برگشت به بازی توانست در ست های دوم، سوم و چهارم به برتری برسد و راهی دور سوم شود. راجر فدرر سوئیسی در دیداری چالشی برابر بنوا پیر فرانسوی قرار گرفت و در کمتر از دو ساعت توانست حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. حریف دور سوم راجر فدرر، نیک کیریوس استرالیایی خواهد بود که قطعا یکی از جذاب ترین و مهم ترین بازی های هفته اول یو اس اوپن خواهد بود. این دو تنیسور از دو نسل متفاوت، پیش از این در مسابقات مسترز میامی 2017 در سطح هارد برابر یکدیگر بازی داشته اند که در دیداری جذاب این فدرر پر تجربه بود که دو بر یک پیروز شد و در نهایت به قهرمانی رسید. اگر کیریوس از حاشیه های اطراف خود کم کند بدون شک می تواند هر تنیسوری را به چالش بکشد اما این تنیسور پر حاشیه استرالیایی نشان داده که در هر زمام و مکانی توانایی به حاشیه رفتن را دارد. فدرر در این بازی نیاز به ریترن های خوب گذشته خود دارد که مدتیست مشاهده نمی شود و اگر نتواند چاره ای برای ریترن های ضعیف خود پیدا کند، بدون شک راهی جز شکست در ادامه یو اس اوپن نصیبش نمی شود.

دیگر دیدار جذاب دور دوم مردان بین نواک جوکوویچ و تنیس سندگرن آمریکایی رقم خورد، جایی که جوکوویچ باز هم با از دست دادن یک ست و در نهایت سه بر یک برابر تنیس سندگرن پیروز شد. حریف جوکووبچ در این مرحله ریچارد گاسکه خواهد بود. به نظر می رسد جوکوویچ ثبات در طول بازی ها ندارد و این تنیسور نابغه صربستانی همچنان در تلاش است به سطح اوج تنیسی خود برسد که بسیار کم اشتباه بود. از دیگر صعود کنندگان می توان به دیوید گوفن، مارین چیلیچ و کی نیشیکوری اشاره داشت.

مهم ترین بازی روز پنجم رقابت های یو اس اوپن نبرد خواهران ویلیامز خواهد بود. سرنا ویلیامز هر چند در دیدار آخر خود در ایندین ولز برابر خواهر بزرگتر خود شکست خورد اما این بار به نظر می رسد با فرم بهتری راهی مسابقات شده و از انگیزه فراوانی برای رسیدن به بیست و چهارمین گرند اسلم انفرادی خود برخوردار است تا خود را در یک قدمی رکوردشکنی گرند اسلم های مارگارت کورت کند. آخرین جدال این دو خواهر در مسابقات یو اس اوپن به سال 2015 بر می گردد که سرنا ویلیامز دو بر یک پیروز شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر فیلم «پایتخت» درگذشت + عکس

این راننده تاکسی ها داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

این جناب سرهنگ و پسرش را می شناسید؟ / آنها با پیکان خلاف می کردند+فیلم و عکس چهره باز

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

کارگرجوان فرش فروشی خیابان ولیعصر 20 میلیاردتومان فرش را باخودبرد+تصاویر

ماجرای فریب 100 میلیون تومانی خواهران منصوریان چه بود؟ / با آبروی الهام چرخنده بازی شد + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

بیماری عجیب یک روحانی او را زمینگیر کرد +تصاویر

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

پیشکش دختران ایرانی به عرب ها ! + عکس و سند

کدخبر: 412506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟