التماس کردیم برای جام شهدا داور بدهند اما فدراسیون نپذیرفت!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، عزیزالله محمدی درباره سازماندهی نامناسب بازی های جام شهدا گفت: اوایل خرداد بنیاد شهید از ما درخواست کرد که چهارمین دوره جام شهدا را برگزار کنیم. آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم موافقت کرد و گفت این جام با شکوه برگزار شود.

وی افزود: همه کارها را انجام دادیم ولی دو روز مانده به مسابقات به خاطر ابلاغ سازمان لیگ و استانداردسازی استادیوم ها، اعلام کردند ورزشگاه شهر قدس شرایطش را ندارد. در حالی که هماهنگی کامل را با تمام مسئولان شهر داشتیم. روز دوشنبه یکباره ابلاغ آمد که این جام برگزار نشود و ما شوکه شدیم. با توضیحاتی که در استانداری تهران و شورای تامین دادیم، اعلام کردند مسابقات با تماشاگر برگزار شود.

نایب رئیس اتحادیه فوتبال خاطرنشان کرد: دوستان ما در سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کردند اگر بازی ها با تماشاگر باشد همکاری نمی کنیم. بازی اول هم با ۱۰ دقیقه تاخیر برگزار شد چون مخالفت وجود داشت.

محمدی درباره استفاده از داوران پیشکسوت در این مسابقات و انتقاداتی که نسبت به این موضوع می شود، گفت: شما باید جای ما باشید. فدراسیون نه داور به ما داد نه ناظر. به همه التماس کردیم. اگر کوتاهی از سمت ما بوده، شرمنده هستیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟