ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش رکنا، استقلال تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، امروز در مسجدسلیمان به مصاف استقلال خواهد رفت. با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و مرادمند و بازگشت عارف غلامی، انتظار می رود فکری تیمش را با چند تغییر روانه میدان کند.

فکری برای درون دروازه تیمش دست به تغییر زده و با وجود عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدارهایی که درون دروازه آبی پوشان قرار گرفته، او امروز روی نیمکت تیمش خواهد نشست و سیدحسین حسینی سنگربان شماره یک آبی ها در مسجدسلیمان خواهد بود.

با توجه به غیبت محمدحسین مرادمند در این بازی، فکری دست به تغییر سیستم داد و تیمش را با 3 مدافع و استفاده از سیستم 352 روانه میدان کرد. عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر سه مدافع استقلال در این بازی خواهند بود.

برخلاف دیدارهای گذشته، خبری از مسعود ریگی در خط میانی آبی پوشان نیست. مهدی مهدی پور دیگر هافبک استقلالی هاست که امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند. آرش رضاوند، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی سه هافبک خط میانی استقلال خواهند بود. سورپرایزی که فکری برای این دیدار انتخاب کرده بود، حضور این سه هافبک در زمین مسابقه است.

محمد نادری یک خط جلوتر آمده و به عنوان هافبک چپ انجام وظیفه می کند. وریا غفوری هم پس از چند بازی، مجددا یک خط جلوتر می آید و در پست هافبک راست برای تیمش به میدان می رود.

مصدومیت شیخ دیاباته و غیبت او در این بازی، باعث شده است که فکری با تنها مهاجمین دردسترسش به میدان برود. ارسلان مطهری و مهدی قایدی دو بازیکنی هستند که امروز در پیکان خط حمله آبی پوشان به میدان خواهند رفت.

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان:

سیدحسین حسینی – محمد دانشگر – سیاوش یزدانی – عارف غلامی – محمد نادری – آرش رضاوند – فرشید اسماعیلی – داریوش شجاعیان – وریا غفوری – مهدی قایدی – ارسلان مطهری است . آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟