مرادی: اگر در ازبکستان بودم اتفاقات خوبی رقم می زدم/ کار سختی در پاریس دارم

به گزارش رکنا ورزشی، سهراب مرادی در حاشیه هفته دوم لیگ وزنه برداری در خصوص عملکرد خودش اظهار کرد: مسابقه اولی بود که در لیگ حضور داشتم و آمدم‌ خودم را‌ محک زدم‌ هر چند که وزن بدنم بالا نیست و بنا به صلاحدید کادرفنی در یک وزن بالاتر وزنه زدم. ان شاءالله هر چه رو به جلوتر بروم وضعیت من هم بهتر خواهد شد.

وی افزود: شرایط بدنم خوب است و آهسته آهسته باید دید چه پیش می آید تا یک تصمیم‌خوب اتخاذ کنم. البته مصدومیتم بهتر شده اما چون‌وزن‌بدنم‌مقداری بالا رفته اصلا نمی توانستم دستام‌را تکان بدهم و برا همین دستام هم کند بود.

دارنده مدال طلای المپیک ریو درباره رفتن‌علی مرادی از ریاست‌فدراسیون وزنه برداری به دلیل بازنشستگی گفت: من هم مانند شما شنیدم‌علی مرادی از فدراسیون رفته و قرار است سرپرست بگذارند. امیدوارم هر کسی که است به صلاح وزنه برداری باشد تا بتوانیم‌ با شرایط بهتری رو به جلو برویم. اینکه‌برای آینده‌چه تصمیمی بگیرم به شرایط آینده‌ فدراسیون‌بر می گردد.

مرادی درباره اینکه آیا در آینده بازهم به تنهایی تمرین خواهد کرد یا در اردوها حضور خواهد داشت،توضیح داد: من تمرین انجام می دهم تا به فرم خوب برسم. وقتی اردویی نیست باید در خانه تنهایی تمرین‌کنم. دیگر بالاخره برای حضور در لیگ داریم‌ و هر زمان هم که مسابقه ای باشد می روم. ان شاءالله اگر تغییرات ایجاد شود و به اردو دعوت شوم می آیم‌اگر هم دعوت نشوم دوباره تمرین‌می کنم برای مسابقات آینده. همه چیز به تصمیم کادرفنی مربوط است.

وی در خصوص سطح کیفی لیگ هم گفت: امروز خوب بود زیرا تیم ذوب آهن در هفته دوم در جایگاه نخست قرار گرفت. خداراشکر فینال هم تلاش خواهیم کرد تا تیم را به جایگاه نخست برسانیم. دست مسئولان ذوب آهن هم‌درد نکند که حمایت می کنند. امیدوارم تیم های بیشتری به لیگ بیایند تا وضعیت‌مالی بهتر شود برای این بچه هایی که جوان هستند تا از این طریق بتوانند انگیزه مضاعف پیدا کنند تا در این ورزش سخت بمانند. چون هر کسی در این ورزش نمی ماند.

عضو تیم‌ذوب آهن در پاسخ به این سوال که سطح لیگ آیا قابل قبول بود یا خیر،پاسخ داد: خداراشکر سطح لیگ خوب است چون در تمامی اوزان ورزشکاران خوب وزنه زدند. بالاخره هر کسی که می خواهد به اردوی تیم ملی دعوت شود باید خودش را در لیگ نشان دهد.

مرادی درباره اینکه آیا از دل همین لیگ به نظر شما این ورزشکاران می توانند آینده تیم ملی را تامین‌کنند یا خیر، تصریح کرد: ایران همیشه پتانسیل بالایی و حرف های زیادی برای گفتن در این رشته دارد به نحوی که در این‌سالیان قهرمانان زیادی در سطح جهان و المپیک به دنیا معرفی کرده واز این به بعد هم این‌اتفاق بازهم خواهد افتاد به شرطی که شرایط را برای آنها جور کنند تا در مسابقات شرکت کنند و در اروها نیز باشند.

دارنده مدال طلای ۲۰۱۷ قهرمانی جهان درباره اینکه برای بازی های آسیایی چه برنامه ای در دستور کار دارد و در چه وزنی شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: ابتدای امر باید تکلیف فدراسیون مشخص شود تا ببینم چه برنامه ای دارند و بعد از آن تصمیم درباره آینده ام خواهم گرفت. البته من به وزن ۱۰۲ کیلوگرم خواهم برگشت و در لیگ به صلاحدید کادرفنی در یک وزن بالاتر وزنه زدم.

وی در مورد اهدافش برای المپیک پاریس گفت: منتظرم اول تکلیف فدراسیون مشخص شود و از آنجایی که تا المپیک نزدیک به دو سال زمان باقیمانده ممکن است از الان هزار اتفاق رخ دهد. البته از سال دیگر ورزشکاران قوی به وزن ۱۰۲ کیلوگرم می آیند و همین کار را با سختی مواجه می کند. اینطور نیست فکر کنید مانند امسال با این وزنه ها ورزشکاران به مدال برسند. مطمئن باشید این وزن سنگینی می شود از لحاظ رقابتی و ان شاءالله ببینیم تا آن زمان چه پیش می آید.

قهرمان سال ۲۰۱۸ جهانی عشق آباد راجع به اینکه اگر در جهانی ازبکستان بود چه نتیجه ای می گرفت،گفت: اگر در مسابقات جهانی بودم در وزن ۱۰۲ کیلوگرم وزنه می زدم و بدنم هم واقعا شرایط خوبی داشت ولی خوب نشد بروم. آینده باید ببینیم چه اتفافاتی پیش می آید.

کدخبر: 759775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟