منیعی: استقلال 4 بازی حساس در پیش دارد/ امیدوارم نتایج هفته های پایانی داخل زمین رقم بخورد

میثم منیعی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط استقلال در ۶ دیدار باقی مانده از فصل جاری اظهار داشت: هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم تیم‌ها شناخت بهتری نسبت به هم پیدا می‌کنند و سخت‌تر می‌توان امتیاز کسب کرد. از ۶ دیدار باقی مانده‌ی استقلال ۴ دیدار بسیار حساس است و کادرفنی برنامه‌ریزی خوبی روی این دیدارها داشته، ان‌شاءالله بتوانیم برنده این ۴ دیدار باشیم و قهرمان شویم.

منیعی در رابطه با حواشی مربوط به درگیری کادرفنی استقلال و جامعه داوری و همچنین تاثیر آن در دیدارهای پیش‌روی استقلال عنوان کرد: داوران ما اگر هم در جایی اشتباه می‌کنند از روی غرض نیست. ان‌شاءالله داوران با دید خوب می‌آیند و برای استقلال سوت می‌زنند. با تمهیدات سردار آجورلو و صحبت‌ها و نامه‌نگاری‌هایی که با کمیته داوران و فدراسیون فوتبال داشته است فکر می‌کنم شرایط خوب و به دور از حاشیه‌ای داشته باشیم و داوری به گون‌ای باشد که در روند بازی تاثیرگذار نباشد، با بازی خوبی که بازیکنان انجام خواهند داد می‌رویم و قهرمان می‌شویم.

امیدوارم رای کمیته انضباطی تنش ایجاد نکند

وی درباره احضار فرهاد مجیدی و دو نفر از بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی بیشتر حامی عوامل فدراسیون است اما ان‌شاءالله به گونه‌ای رای می دهند که تنش ایجاد نشود. سال‌هاست در حق استقلال ظلم می‌شود و با گذاشتن مدیران ضعیف این تیم را تضعیف کرده‌اند امسال شرایط استقلال بهتر است و حالا که همه چیز در آرامش است و ۶ هفته تا انتهای فصل مانده امیدوارم فدراسیون و کمیته‌ها طوری رفتار کنند که بین تیم‌ها تنش ایجاد نشود چون دود همه این‌ها بعدها به چشم خودشان می‌رود. 

وزیر سابق ورزش و جوانان استقلال را تضعیف کرد

منیعی ادامه داد: از زمانی که آقای سلطانی‌فر آمدند به حدی استقلال را تضعیف و به این تیم بد کردند که هواداران خسته شده‌اند، امیدوارم حاشیه‌ها را کمتر کنند و در ۶ هفته‌ی پایانی شرایط به گونه‌ای پیش برود که برای همه تیم‌ها کار مساوی باشد و نتایج در زمین رقم بخورد.

مدیر کمپ مرحوم حجازی در خصوص شرایط بهره‌برداری از این مجموعه بیان کرد: به امید خدا طی چند روز آینده بذرپاشی کمپ مرحوم حجازی انجام می‌شود و تصور من این است که تا پایان اردیبهشت ماه چمن هم آماده خواهد شد. چندین مدیرعامل آمدند و رفتند و کاری برای این مجموعه انجام ندادند از روزی که ما آمدیم فعالیت‌های زیادی انجام شده است. یک زمین چمن مصنوعی خوب هم آماده کرده‌ایم تا اگر تیم برای زمان سرما و بارندگی زمین نداشت از آن استفاده کنند. زیرسازی زمین اصلی انجام شده و به مرحله کاشت بذر رسیده است ان‌شاءالله در آینده نزدیک و برای فصل پیش‌رو قابل بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 772252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟