حردانی: فینالیست شدن در جام حذفی را مدیون هواداران هستیم/ از صالح ناراحت نیستم

به گزارش رکنا، «صابر حردانی» هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص صعود تیمش به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با کمترین اشتباه بازی را کنترل و به مرحله بعد صعود کنیم. دوست دارم از تمامی هواداران عزیز نساجی برای حمایت‌های بی حد و اندازه‌شان تشکر و قدرانی داشته باشم. رسیدن به فینال رقابت‌های حذفی واقعا سخت و نفس گیر بود ولی ما به لطف خدا و تلاش تمامی بچه‌ها توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

جام+حذفی

وی مورد اینکه برای قهرمانی در حذفی چقدر انگیزه دارند اظهار کرد: ما پله پله جلو می‌رویم. بازی بسیار سخت و حساسی هم مقابل آلومینیوم اراک داریم که پرسپولیس را  حذف کرده است. در رقابت‌های حذفی هیچ تیم بدی تا این مرحله بالا نمی‌آید و هر تیمی که صعود کرده حتما خوب است. امیدوارم که با ارائه یک بازی عالی و تماشاگرپسند بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر برده و آن را با جان و دل تقدیم هواداران عزیز نساجی کنیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص همکاری با «ساکت الهامی» و حضور در نساجی ادامه داد: کار کردن با مربی مثل الهامی واقعا لذت‌بخش و جذاب است. این شاگردی را افتخاری برای خودم می‌دانم. جدا از آن در تیم ما آرامش و رفاقت خاصی وجود دارد، تمامی بچه‌ها و مجموعه تیم برای سربلندی نساجی و خوشحالی هوداران عزیز مازندرانی نهایت تلاششان را به خرج می‌دهند. واقعا از پیوستن به نساجی خوشحالم و فکر می‌کنم که انتخاب بسیار درستی در این مقطع از فوتبالم انجام داده‌ام.

حردانی در واکنش به دیدار نساجی مقابل استقلال و صحنه‌ای که او مصدوم روی زمین افتاده بود گفت: بسیاری از افراد پس از آن صحنه به من گفتند که چرا برادرت وقتی دید تو روی زمین افتاده‌ای توپ را بیرون نزد؟ ولی از نظر من صالح در آن صحنه تصمیم خوبی گرفت. چرا که او برای تیمش تلاش می‌کند و هر تصمیمی که به نفع تیمش باشد را می‌گیرد. اصلا از او ناراحت نشدم که هیچ خوشحال هم شدم. چرا که فکر می‌کنم همگی ما باید دید حرفه‌ای به فوتبال داشته‌ باشیم.

tvdfcibl

وی در خصوص عملکرد برادرش در استقلال گفت: از صمیم قلب برای صالح خوشحال هستم چرا که او روز به روز بهتر شده در مسیر رشد قرار دارد. امیدوارم که او  به عنوان دفاع راست در رقابت‌های جام جهانی حضور موثری داشته باشد. واقعا از اینکه برادری مثل صالح دارم به خودم افتخار می‌کنم.

کدخبر: 772665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟